Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreative samarbejdspartnere.til projekt "Lille Hotel på Koh Lipe - Thailand"

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Heidi

Først beklager jeg den evigt lange svartid, men har været på hårdt tiltrængt ferie de sidste 20 dage :)

Jeg er desværre stadig en af de stenalder folk der ikke har fået sig taget sig sammen til at hoppe på Skype, men jeg må lige tage mig sammen og få det på plads.

Indtil da må du mere end gerne sende mig en Mail på Mikkelwied@hotmail.com

Med venlig hilsen

Mikkel

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Først beklager jeg svartiden. Jeg har være på hårdt tiltrængt ferie de sidste 20 dage.

Jo du har ret man kan slet ikke sammenligne Phuket og Koh Lipe. Øen er stadig ikke i nærheden så hårdt ramt af turister som Phuket (endnu)... og ja dyk og snorkling på øen er til 10/10.

Du har ret medhensyn til samarbejdet med de lokale dykker steder. Dette samarbejde er også på "To Do" listen, men er nok druknet lidt i kontrakter og byggerod :), men helt sikker vejen frem. Jeg vil også kigge nærmere på "pakkeløsninger" da jeg er sikker på det også vil tiltrække er marked at lave nogle "alt inklusiv" tilbud. Du har helt sikkert fat i noget der :).

tak for gode input og links.

Bedste hilsner

Mikkel

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Også til dig beklager jeg den lange svartid :)

Jeg har strakt meldt mig ind i din gruppe eftersom jeg efterhånden har en del erfaring på området, men nemt kan blive klogere. Det er også en god mulighed for at stable et evt. samarbejde på benene.

 

Du har ret mht. fotos. Vi for tit at vide at steder tager sig meget bedre ud i virkeligheden end hvad vi formår at fremvise på hjemmesiden, men på den anden side så hellere overraske positivt :), men jo det er bestemt et sted at tage fat...

Booking delen er vi også ved at kigge på, selvom den på nuværende tidspunkt er i virkelig ringe stand på hjemmesiden for vi faktisk en del den vej igennem og hvis det kan ske nu kan man kun forestille sig hvad der ville ske med et mere bruger venligt setup.

 

Vi er netop gået i samarbejde med er travelcenter på Koh Lanta og det er helt klart vejen frem at få var i de destinationer der sejler direkte til øen.

Vi vil rode os ud i en facebook annoncering senere på året. Jeg har kigget nærmere på muligheden og er også sikker på det er en vinder.

Tusinde tak for gode input og skriv til mig hvis du kommer forbi så vil jeg ruste op med lidt dansker rabat :)

Bedste hilsner

Mikkel

Fra Valby
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Har læst dit oprindelige indlæg her på siden og er bare nysgerrig på, hvordan det går med projektet? Jeg er medejer af LIVE Travel (www.livetravel.dk), som vi åbnede her i efteråret, hvor vi bl.a. har fokus på Thailand.
Jeg er netop ved at lægge pakker på Koh Lipe op på hjemmesiden og kommer selv forbi Koh Lipe i februar, så det kunne være skægt at se dit sted. Vi leder altid efter nye steder og andre måder at lave rejser på, så det kunne da være, vi skulle lave noget sammen?
Lige nu er jeg ved at lave et nyt koncept, som vi kalder for SLOW Thailand. Det er rejser, hvor intet går for hurtigt og fokus er lagt på næsten øde øer og strande. En af dem bliver Koh Lipe.

Lad mig høre fra dig - du kan altid skrive til mig på km@livetravel.dk og selvfølgelig læse om os på www.livetravel.dk.

Glæder mig til at høre fra dig.

Kasper

 

 

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Tak for dit indlaeg.

Alt gaar faktisk overraskende godt og vi er i skrivende stund fuldt booked og paa trods at et sparsomt markedfoerings budget kan vi se paa antallet f bookings at det ser rigtig flot ud for seasonen allerede.

Vi vil meget gerne faa en aftale paa benene ang SLOW Thailand hvilket jeg ser frem til at hoerer mere om.

Du er mere end velkommen til at se The Reef i feb.

Lad mig hoerer naermere om hvad vi kan goerer for dig paa mikkelwied@hotmail.com

Mvh Mikkel

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Det lyder som et spændende projekt I har kastet jer ud i. Alt mulig held og lykke med det.

Fotos - hvor er de henne?

Du skriver i et af dine indlæg, at stedet gør sig rigtig godt på fotos. Jeg tror dig. Desværre var der ikke noget på jeres hjemmeside, som fik mit mundvand og min rejselyst til at gå amok. For meget tekst og ingen fotos til at appellere til mine sanser. Jeg elsker at rejse - specielt til Asien. Som jeres hjemmeside ser ud lige nu - ville jeg hurtigt surfe videre.

Video - hvor er det henne?

Et foto siger mere end 1.000 ord. En video siger endnu mere. Du får også lydene (en del af charmen) og kan endnu bedre sætte dig ind i, hvor fantastisk det vil være, at være hos jer.

Overvej også en YouTube-kanal (koster gratis). Her kan I uploade jeres film fra hotellet, fra stranden, fra markedet, fra... Derefter kan I integrere videoerne på jeres side, så der kommer mere LIV på jeres hjemmeside.

Målgruppe er svenskere - skriv på svensk

Du skriver, at jeres primære målgruppe er svenskere. Så er det oplagt, at I også har det på svensk. Gør det så nemt som overhovedet muligt at vælge jer. Ved at skrive på svensk, gør I det nemt for jeres vigtigste målgruppe.

Nyhedsbrev?

I kan også overveje, om det var en idé at lave et nyhedsbrev, hvor I fortæller om specialtilbud og andet godt. Der kunne være en version til slutbrugere og en til samarbejdspartnere. Det koster heller ikke det store (med mindre man ikke har fået tilladelse til at sende nyhedsbrevet). Nogle systemer er gratis.

Jeg håber, at du kan bruge ovenstående input videre frem. Kontakt mig gerne, hvis du vil have noget uddybet eller yderligere sparring.

Venlig hilsen

Bjørn Johansen

 

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn

Tak for gode input.

Vi har nu taget trækket og hyret en rigtig dygtig fotograf til at gå det hele igennem så vi for nogle rigtig gode billeder til hjemmesiden.

Selve hjemmesiden vil også blive total renoveret af en der har noget mere styr på IT-marketing end jeg har, men der vil gå nogle måneder før det er på plads.

Vi overvejede at skifte til svensk på siden, men det har vist sig at gæster fra Malaysia er en stor del at kundegrundlaget så jeg tror vi går efter at sproget skal kunne vælges af den enkelte besøgende på siden.

Vi har også luret noget på den med store billeder af stranden, som sælger sig selv, men vi ligger ikke direkte på stranden. The Reef ligger ca. 200 meter fra stranden. Jeg har også altid selv syntes der er noget slattent at vise store billeder af strande i isteder for billeder af det sted man kommer til af bo. Stranden vil jo være der hvor end man vælget at bo, men man kunne jo give noget mere info + billeder om hvilken strand vi ligger tættest på. (..og den er sindsygt flot)

Youtube en en god ide som jeg vil se nærmere på. Jeg er i Danmark i disse dage, men så snart jeg tager tilbage må jeg få optaget noget vidio og se hvad jeg kan få ud af det.

Vi bruger facebook til at opdaterer hvornår vi er fyldt og hvis der skulle være problemer med transport til øen osv. Jeg tror bare ikke vi har nok at fortælle til at få et reelt nyhedsbrev op at køre.

Tusinde tak for gode ideer mm.

Vi tager imod alle de råd og vejledning vi kan hive ud at jer Amino-brugere.

Mvh Mikkel

 

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Det glæder mig, at du kunne bruge mine input.

Når I har så internationalt et publikum er engelsk måske det oplagte sprog at starte med. Og at man så kan vælge svensk, uzbekisk eller hvad jeres største målgrupper nu taler.

Det er godt at høre, at I får nogle flere fotos på - og at I får en prof til at tage dem.

Når jeg tager på ferie, er det da vigtigt, at hotellet er i orden. Men det er typisk stedet, hvor jeg sover og spiser morgenmad. Det væsentlige er alt det, som ligger rundt om hotellet. Ellers ville jeg bare tage på et Star tour resort, hvor jeg ikke behøvede at forlade hotellet. Og I henvender jeg nok til et andet segment...

I skriver jo også, at I ligger 200 meter fra stranden. Så I skjuler jo ikke noget.

Hvis I har nogle gode billeder fra den lokale dykkerklub, så var det også værd at overveje.

Facebook kræver, at man går ind og tjekker. Nyhedsbrevet lander i brugerens indbakke, så han/hun kan se, hvad der sker. Det er nemt for brugeren. Og man behøver jo ikke sende et nyhedsbrev hver anden dag. Jeg får selv nyhedsbreve fra Nyhavn Rejser, StarTour og en række andre udbydere. Det er tit jeg får lyst til at pantsætte naboens lejlighed og tage afsted. Men ja, der skal være indhold til at holde det kørende. Ville I have indhold til 1 nyhedsbrev i kvartalet?

 

 

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn

Ja jeg mener selv det med ærligheden er grundlæggede. Der er ikke noget værre end at stedet på ingen måde lever op til de forventninger der er lagt op til på hjemmeside. Så hellere blive positivt overrasket ved ankomst.

Vi har lige indgået et samarbejde med en at de lokale dykkerklupper og begynder snart at udbyde samlede pakker. F.eks 5 dage inkl. 2 heldags snorkel ture, eller 7 dage inkl. PADI open water kurset osv. osv.

Til det hele skal det siges at på trods af de fejl og mangler hjemmesiden har sælger den overraskende godt og via den er vi tæt fyldt de næste 2-3 uger. Hertil lægger man de Walk-in kunder der altid er og så er resultatet rigtig anstændigt. Dog bør man dog ikke læne sig tilbage og slappe af da vores endelige mål er at sælge tæt på 100% online, hvilket slet ikke er umulig med kun 12 værelser.

Som du selv skriver skal et nyhedsbrev have noget indhold og ikke bare en sludder for en sladder, men jeg vil lige tykke lidt på ideen da det ikke er helt umuligt...

 

Mvh Mikkel 

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Jeg har lige et par supplerende spørgsmål/kommentarer til jeres hjemmeside.

  • Hvad er formålet med menupunktet "travel the World"? I viser en hel masse links til en masse andre rejsemål, som kan få jeres besøgere til at tænke "hmm, jeg tror lige jeg vil tjekke en tur til Caribien" og så er de væk.
  • Hvor er jeres FAQ? (Hvordan kommer man til Koh Lipe, hvad kan man se på Koh Lipe osv. osv

Jeg lavede lige en billedsøgning på Google af "Koh Lipe": http://www.google.dk/images?hl=da&source=imghp&biw=1008&bih=474&q=Ko+Lipe&gbv=2&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Resultatet fik i den grad rejselysten frem hos mig. Havde min nabo været hjemme, ville jeg have fået en underskrift på pantsætningen af hendes lejlighed med det samme. Det ser godt nok lækkert ud.

Facebook

Det er godt at se, at I er på Facebook og at I har så mange med. Jeg foreslår, at I får et "vanity name", så I fremover kommer til at hedde http://www.facebook.com/koh-lipe (eller noget i den retning) det kan man, når man har mere end 25 i boksen. Det er noget nemmere at bruge i sin markedsføring - i forhold til alle de tal I har stående bagved.

 

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)