Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Går det godt for min blog? Lidt statistikker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har i 10  måneders tid skrevet en dansk blog, hvor jeg bl.a. showcaser bryllupper samt giver inspiration til bryllupsdagen. (http://www.prettychicblog.dk). Jeg skriver i snit 4-5 gange om ugen.

Desværre kender jeg ikke rigtigt andre der blogger, og derfor har jeg svært ved at sammenligne mine statistikker med andres. Jeg kan ikke rigtigt vurdere, om det går godt, og hvor meget energi det kan betale sig for mig at bruge, for at få annoncører på. Er der nogen, der har forstand på det og måske kan give mig en indikation?

Mine statistikker for marts 2010 (min rekord indtil videre) er følgende:

- sidevisninger (ifl Wordpress Stats): 17.295

- sidevisninger (ifl Google Analytics): 13.850

- antal besøg (ifl Google Analytics): 4.430

- antal unikke besøgende (ifl Google Analytics): 2.756

- antal subscribers på Google Reader: 11

- antal subscribers på BlogLovin': 16

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes det ser godt ud , min side www.stripdanmark.dk har da nogle gange mere min ord er også søgt meget på google på ord  i top 1-2 såsom ord som strip   nogle omkring  200.000 søgninger om måneden vis du f.eks. i ikke ligger toppen af google med meget søgte ord

minus jeg opdaget men kan arbejdes med

Din side har pagerank 1 , siden kan få flere links

er siden ny , stiger den normalt stille og roligt vis der sker noget på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er din blog lidt ældre end min, men det synes jeg er pænt meget med 17000 visninger.

Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Du har nok ret i, at vi er i ret forskellige brancher, og at der måske bliver søgt mere på strip end på bryllup :) Godt tip med at sørge for at få flere links til sitet så jeg kan stige i Google Rank, men synes det er svært at gøre noget ved, uden at jeg føler at jeg spammer... Så tror hellere at jeg vil satse på at det fortsat stiger stille og roligt, hvilket det jo har gjort indtil videre.

Tak for svar og input :)

Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iryna,

Tak for dit svar, og også tak for din kommentar på bloggen og roserne. Det er en spændende blog du har, og jeg glæder mig til at følge den :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)