Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger TEAM til ny opfindelse.. stensikkert!

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Dyrebilen.dk:

Hej

Lige umiddelbart synes jeg det svageste punkt er, at du vil have diskoteksbranchen til at lave en investering i 60-90.000 kr. klassen og slet ikke ser det som noget problem at afsætte maskinerne.

Har du noget brancheerfaring?

Michael

 

Hej Michael..

Det er ærgeligt jeg ikke kan sætte dig lidt mere ind i hvilken maskine det er..

den KAN sælges på mange forskellige måder som jeg vil komme ind på senere i forløbet.

Jeg har tænkt mig at alliere mig med en sælger til den tid.. og jeg er sikker på at maskinen kan afsættes til diskotekerne..det er ikke meget for et diskotek at trække 70.000 ud som højst sandsynligt er tjent hjem igen på lidt over 1 år.. har lavet et regneark med nogle nøgletal...

 

men du må meget gerne uddybe dit indlæg..

 

Tim

Fra Århus
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har været med ind over maskinen, jeg kan tilslutte mig Tim, der er marked for maskinen. Vi har dog ikke den stor kapacitet til at tage opgaven uden betaling. Men vil gerne hjælpe med det vi kan med dele opgaver af maskinen, så som 3D osv.

Patent er dyre end at udvikle maskinen.

Tim: Jeg ved ikke om du har hørt det, men det er en som var på lokal tv med noget lignende.

 

ib  

Ib Khater ik@ik-e.dk www.ik-e.dk
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib.. længe siden..

kan du ikke sende mig en PB med dit tlf. nummer. vil godt lige høre mere om ham gutten, har jeg ikke hørt noget om.. kunne være spændende lige at høre ...

 

Tim

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg teamer op med patentbistand :-)

Det er ikke noget problem - patentmæssigt - at du kombinerer kendte elementer på en ny måde i dit kamera.

Kontakt mig, så skal vi nok få skrevet den patentansøgning. Husk at lave nogle gode sort/hvide tegninger.

Good luck

Mogens Ludvigsen

Direktør, www.ludvigsenpatent.dk

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mogens.. du vil blive kontaktet senere.. :)

 

Ikke andre der har noget at byde ind med?.. 

Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim

Det lyder som om du har en god ide. Jeg vil gerne byde ind med erfaring min opstarts erfaring fra virk opstart i bl.a. USA.

obb@obb.dk

Mvh

Odin B. Boas

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Sammen.

Jeg har stadig ikke fundet de rette til dette projekt og håber på at en maskin- og elektroingeniør eller lign. har lyst til at deltage i dette...

 

Jeg har stadig alle jer andre i tankerne ang. at i gerne vil hjælpe og investere.. det kommer bare lige i 2. række lige pt.

 

mvh. Tim

Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal siges at min opfindelse er en masse "andre opfindelser" sat sammen.. hvis man kan sige det så firkantet..

Det er en maskine som indeholder ting der allerede er opfundet og som sammen udgør min maskine.. så umiddelbart tror jeg ikke der er noget problem,...

Hej Tim

Du skriver at din opfindelse består af "en masse andre opfindelser" sat sammen og udgør din maskine.. Hvorfor tager du så ikke kontakt til de patent indehavere af de dele du skal bruge til din maskine og hører dem om de vil være med til din opfindelse.. De kan jo evt. levere delende,, du får patent på idéen (din opfindelse) og til sammen deler i det overskud maskinen evt. kan indbringe på verdensplan.. Med andre ord.. De smider delende, sammen laver i din maskine.. Får dækket materialerne af inkomsten af maskinen, ved salg og deler overskud.. ligeligt imellem jer..

Mvh Ewan

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)