Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boost Din AdSense Indtjening

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med lanceringen af www.boost-din-adsense-indtjening.dk søger jeg referencer til at bevise hvad jeg kan inden for AdSense optimering.

Det vil konkret sige, at jeg søger en case, hvor du har et site med AdSense indtjening. Websitet skal ved overtagelsen have fast jævn strøm af trafik (mindst +50 besøgende om dagen - gerne mere).

Ideelt set får jeg fuld adgang til websitets kode - for selv at kunne omrokere/placere adsense enheder ( i stedet for blot at pege på de ting jeg foreslår du skal gøre). Af den grund bliver det et tillidsbaseret samarbejde.

Stil gerne spørgsmål her i tråden - og byd ind via privat besked, hvis du har et website der kunne blive en god case. Jeg har naturligvis brug for at gå mange ting i sømmene på websitet for at kunne anskue potentialet.

Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne godt ha min interesse, men min side er meget sæson præget, og det er først om en måneds tid at jeg vil ha ca. 50+ besøgende om dagen, ellers svinger det fra 10-30 om dagen her i vinter halvåret.

Hvis det alligevel har din interesse, er du velkommen til at vende tilbage.

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle websites som måske kunne have dine interesse?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par sites, hvor jeg ikke har optimeret gennem længere tid.

Det ene har 3000+ unikke om dagen.

Dog får du ikke fuld adgang, men vi kan lave det i fællesskab og jeg skal nok rose dig alligevel.

Kontakt mig på claus@roscoe.dk, hvis du er interesseret.

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input folkens.. Jeg har en slat gode dialoger i mailboksen.

Hvis jeg skal fristes nu skal det være med URL til sitet, for at spare tid med skriveriet.

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke Adsense på nu, men du kan få adgang til det hele og der er mere end 50 daglige besøgende: http://www.gevinstgaranti.dk

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

sry mate...

Gambling og AdSense er no go

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Økonomisk Uafhængig:

sry mate...

Gambling og AdSense er no go

 

Helt iorden. Jeg troede kun det var AdWords og gambling der ikke var muligt herhjemme. Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har Drinksguiden.dk og jeg ligger mellem 50-100 besøgende om dagen. jeg har prøvet random at smide en adsense kode ind men den giver ingen klik.

 

http://www.drinksguiden.dk

 

per at bruunmedia.dk

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Hr. Økonomisk Uafhængig:

sry mate...

Gambling og AdSense er no go

 

 

Helt iorden. Jeg troede kun det var AdWords og gambling der ikke var muligt herhjemme. Smile

Om AdWords skrives:
Det er ikke tilladt at målrette annoncer for websteder med onlinehasardspil mod andre lande end Storbritannien (England, Skotland og Wales), Italien, Østrig, Belgien, Australien (begrænset til væddemål og sportsvæddemål) og Irland. Annoncer vedrørende onlinehasardspil vises ikke i andre lande, bortset fra de enheder, der har en statslicens i Danmark, Finland, Frankrig, Norge, Portugal, Spanien, New Zealand og Sverige som angivet nedenfor.

Så hvis AdWords annoncørerne har de præmisser, sidder man med ret fesne AdSense muligheder (i DK).

Its a mess... og gråzone-arbejde.. og i realiteten ligger de største penge i affiliatelinks til revenue share og ikke PPC-indtjening... go vind med sitet.

@bautik
Drinks er en tynd adsense niche.. men se hvad jeg skriver pr. PM om dine muligheder.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)