Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor jeg valgte Mac efter 15 år

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Velkommen i klubben. Jeg har været Mac bruger siden 1990 og har kun anvendt PC hvis jeg blev tvunget til det. Der har igennem tiden været meget tale om hastigheder i de 2 lejre. Men når jeg tænker på alle de tidsslugende problemer jeg altid har oplevet med en PC, så har arbejdet med Mac'en altid været hurtigst. Men jeg er selvfølgelig også kun bruger Smile

God fornøjelse med Mac'en!

 

Mvh

Torben

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Jacob

Det var nu en iMac og ikke en MBP ;)

Men dermed ikke sagt at jeg ikke en dag ender med en MBP på mit skrivebord :)

Mvh

Peter

Ps. tak for de mange god og konstruktive svar/indspark der er kommet på tråden. Det er rart at se at det ikke er endt i Mac/PC krig, for det har ingen nytte af alligevel - og vi er her vel alle, for at optimere vores sparsomme tid og mest fornuftigt/konstruktivt :)

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Oftes er det jo sådan, at det man er oplært med, forbliver man tro ved. Har man først lært et system at kende og blevet fortroligt med det, så skal der en del til, for at hoppe til et andet system. Man forbliver som regel loyal over for det der føles velkendt og trygt.

Jeg arbejder på begge platforme, men fortrækker MAC. Grunden er simpel. Logikken og brugervenlighedden er større.

Jeg kan kun ønske dig tillykke med din oplevelse Peter. Skype-Smile

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)