Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Over 100 opkald ingen salg ?

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:
Kører du abonnement, så kan du også lave en gratis prøveperiode på 1 måned, så vognmændene kan se at det kan betale sig. Så har de jo slet ikke råd til at lade være med at forlænge 12 måneder

Det bringer mig frem til at andet spørgsmål Mikkel: Bliver diesel osv. faktureret direkte til kunderne, eller gennem dig? Jeg tænker bare at hvis de har fået rabatordningen i hus, har de vel ikke nødvendigvis en grund til at forlænge abonnementet, med mindre du konstant kommer med nye fordele til abonnenterne?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igang.

Jeg har jo lavet mine aftaler sådan at hopper de fra, hopper de også fra aftalen på diesel..

De faktureres dog gennem selskab og ikke mig, jeg skal bare holde dem opdateret om folk ikke længere er medlem..

 

Kan godt se den med oprettelse man kunne spare, god ide..

 

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er det så gået og må man se firmaet du sælger medlemskaber til ?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke gået så godt Smile

vores rabat på Diesel er ikke god nok, så vi har 2 nye tankstationer til at lave gode rabatter.. SÅ håber næste  uge bliver bedre :-)

Om du må se firmaet vi sælger til ? Den forstår jeg ikke lige..

 

Mikkel

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad hedder det firma som du sælger medlemskaber for/til. Altså dit firma ?

truckerklubben.dk eller ? :-)

Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Jeg har også være ved salgstrænerne og kan ikke anbefalde dem nok. Smile

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

telefon bookeren:

Hvad hedder det firma som du sælger medlemskaber for/til. Altså dit firma ?

truckerklubben.dk eller ? :-)

Navnet vil jeg ikke ud med på amino :-) Min tætte konkurrent lurer herinde og vi har lidt fnider så holder navne tæt til mig..Vi har netop skiftet navn af den årsag

Mikkel

Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Dette er noget jeg bruger med stor succes. Når jeg skal lave et talescript så ringer jeg til et par mulige kunder. Ikke i den hensigt at sælge dem noget som helst, men jeg fortæller at jeg skal til at sælge der her produkt og spørger så om de har 5 minuter til at fortælle mig om hvad de vil ligge vægt på ved køb af produktet.  Som tak får de en gratis demo eller en flaske rødvin.

Derefter vil de som regel gerne hjælpe - hvis de har tid. Ihvertfald synes de fleste at det er sjovt at være med til. Og som en biting hjælper de med at deres kollegarer ikke bliver alt for forstyrret af en dårlig forberedt samtale.

Held og lykke med det. 

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Det er da en super måde og gøre det på Yes Man får fat i dem der skal sælges til og hører hvordan de vil have det..

Cool

 

Mikkel

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej der. Har du prøvet at tage rundt til de forskellige værksteder og se om du kunne få lov til at ligge dine brochure på værkførens disk og ved reservedele lageret? Evt. få værkstedet til at ligge brochuren på instrument bordet når kasse vognen er færdig med service eftersynet.
Side 5 ud af 6 (51 indlæg)