Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Over 100 opkald ingen salg ?

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en gang fået fortalt at en gennemsnitlig hitrate i telemarketing skal ligge på 8%. er det helt forkert.

Jesper Laugesen spørg om ikk det kunne være en ide at droppe call center og gå i marken istedet.......jeg VED at hitraten er langt større her.

Vil du ikke love mig at du lige kigger denne igennem Tryk

Kig under punktet GREED for det er nøjagtig lavet på sætningen Gratis.

Det kan godt være du vil købe flere colaer et sted hvor det er billigere......men du forventer heller ikke andet end prisen.

Slå på noget for fanden, understreg din service og vis personerne at du er den fedeste person. Lad dem vide at en cola smager langt bedre når man lige har smilet og grinet.....og det får de sgu ikke hos kvickly!!!!!!!

Til emnet som  tænder på gratis.............find ud af hvor du kan bruge ordet gratis-for det du ikke er klar over er at vedkommende faktisk har afsløret lige nøjagtig hvor han/hun er åben for handel......kan du følge mig.

 

 

 

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

stille og rolig er ikke udtryk for noget som helst. Hvis du lever af salg, vær ærlig. Giv udtryk for din følelse.

Det hjælper, råd og ros kommer automatisk flyvende fra modtageren.....med mindre denne sælger også har haft en stille og rolig dag(-:

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

MikkelFriis:

Jeg har regnet ud på hvor hurtigt de ville kunne tjene medlemsskabet hjem igen og det er på lidt over 2 mdr alt efter hvor langt bilen kører pr. liter (dette er på Diesel) Der udover er der 20% rabat på arbejdestøj, 30% på bilvask og gratis kurser..

Nu er jeg ej vognmand, kun søn af en. Men det eneste jeg finder interessant, er diesel/færge rabatter. Tøj, bilvask osv osv, der vil jeg hellere finde en lokal.

Men ang færgen, der har de fleste der allerede bruger det, sikkert en rabat-aftale, hvilket jeg mener mols nærmest smider i hovedet på en. Ligeledes med diesel. Og lige meget om jeg skal smide en 20'er, 200, eller de 3000,- eller hvor meget det koster, så vil jeg have noget for mine penge. Og det er jo det der skal kommunikeres tydeligt, hvad får jeg rent faktisk ud af det.  

Men, hvis du kører efter din oprindelige plan, har du så tal på, hvor mange der har fået sendt mail, med info om dit produkt?? For det er jo også relevant. Selv smider jeg ikke 3000 ud af døren, bare fordi en eller anden ringer! ;-)

MikkelFriis:

Jeg er også sikker på det er en super god vare der kan sælges, det er set før (2 konkurrenter) med højere pris og de fokusere mest på lastbiler og jeg tænker mere på dem i kassevogne.

Hvordan fokusere du mere på dem i kassevogne? Er dit produkt specielt tilpasset i forhold til det segment?

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mattias.

grunden er at mange store vognmænd (lastbiler) kan få større rabatter end vi kan tilbyde på netop diesel.. Dem har vi svært ved at tilbyde noget der er bedre end det de har nu.

De "små" kan ikke helt følge med på dieselaftalerne og der skal vi fange dem og hjælpe dem..

Der er desværre ikke ret mange der har ønsket mail, men der er dog nogen der ønsker at blive ringet op igen om nogen dage.

Vi har dog idag fundet udad flere ønsker advokat bistand så det er noget vi skal have kigget nærmere på :-)

 

Mikkel

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tro, jeg kender din følelse.

Jeg har selv brugt et callcenter, der nåede præcis det samme resultat.
De havde stillet mig i udsigt, at de kunne præstere et salg på ca. hvert 5. opkald - væsentligt mere end jeg selv præsterer i tilsvarende projekter.

Af den historie lærte jeg, at næste gang jeg bruger eksterne telefonsælgere, skal der ligge HELT faste mål for salg og antal af kontakter. Hvis sælgerne ikke tør det, så er de ikke mine sælgere.

Jeg spurgte min kontaktperson på callcentret, om han selv ville betragte det som et succesfuldt stykke salgsarbejde. Han svarede:
"Succesfuldt stykke salgsarbejde, ja det mener jeg det er. Det er lykkedes os, at fortælle om dit fine magasin til næsten 100 virksomheder. "

Gæt selv, om han blev min faste samarbejdspartner mht. salg...

mvh Hans

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans kan sagtens følge din tanke/historie..

Jeg betaler dog "kun 2,75 pr. opkald og så 1495,- pr salg

Så idag med 2 sælgere 8 timer og uden salg er det jo heller ikke sjovt for dem..

 

Jeg vil selvf også have valuta for pengene og der skal da også ske noget indenfor et par dage, eller sætter jeg jo også bare penge til

 

Mikkel

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at tilbyde abonnementet i abonnementsform?

altså 2995/12 - med en oprettelse på 299. Så skal de ikke af med så mange penge på 1 gang.

Hvis der fortsat ikke er salg, så prøv på 3. og 4. dagen at lade 50% af opkaldene gå på abonnementet og de andre 50% på fuld pris.

Hvis der så stadig ikke er nogen der "bider" på. Så luk aktiviteten.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jen

Tænker du at man så oplyser 299,- pr mdr ? og der så er binding på de 12 mdr ?

 

Der skal klart prøves forskellige metoder, hvis der stadig er dødt imorgen til middag

 

Mikkel

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis:
Tænker du at man så oplyser 299,- pr mdr ? og der så er binding på de 12 mdr ?

Jeg tænker at dine sælgere oplyser at de kan tegne et abonnement der koster 249,00 per måned og en oprettelse på 299 og så få alle fordelene.

Og hvorfor så oprettelse? Fordi det er de vant til hos teleselskaberne, fitnessklubberne, hjemmesiderne osv osv og derfor kan man ligesågodt tage det man kan. Og er 299 for højt, så prøv med 199.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

MikkelFriis:
Tænker du at man så oplyser 299,- pr mdr ? og der så er binding på de 12 mdr ?

Og hvorfor så oprettelse? Fordi det er de vant til hos teleselskaberne, fitnessklubberne, hjemmesiderne osv osv og derfor kan man ligesågodt tage det man kan. Og er 299 for højt, så prøv med 199.

Slå til idag og spar 299 kr. på oprettelsen, det virker hos teleselskaberne. Det kræver selvfølgelig at der er en oprettelse normalt.

Kører du abonnement, så kan du også lave en gratis prøveperiode på 1 måned, så vognmændene kan se at det kan betale sig. Så har de jo slet ikke råd til at lade være med at forlænge 12 måneder Smile

 

 

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)