Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkelt website -hvor dyrt/billigt kan det gøres ?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Gelsted
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 99
Fra  miniMEDIA Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten
Kan se du allerede har fået en masse henvendelser - sender dig lige en mail alligevel:-)

Mange hilsner Michael Rusbjerg
miniMEDIA - WEB, VIDEO & PRINT

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Du har da vidst fået en del bud, så jeg nøjes med at skrive i tråden her. Vi har i lidt over 6 år arbejdet med professionelt hjemmesidedesign og cms systemer og har en ret stor kundeportefølge af tilfredse kunder på denne baggrund.

Vi er nok ikke de billigste, men det du har brug for her lyder ret simpelt, så der kan vi helt sikkert finde en god pris og matche de øvrige tilbud, hvis du da ikke allerede har fundet dig en leverandør.

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen:

one.com og surftown.dk stiller skabeloner til rådighed når du hoster hos dem. De er meget enkle at arbejde med. Ellers findes der jo utallige gratis cms og lignende, hvis du googler.

Og ellers kan jeg da lave en i Joomla! til dig for 1995,-!

 

Hold fast hvor er du super cool Brian.. Det kan man sgu da kalde at få et FAIR svar!

Jeg tager hatten af for dig!

Venligst

Lars

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan gøres temmeligt billigt.

1) Køb et domæne navn (hvis du vil have det nemt så køb domænet der hvor du køber hosting) 45,-

2) Køb hosting (jeg havde noget i forvejen, men det kan fåes fra ca 10 dkk om måneden)

3) Installer Wordpress (et blog system men kan fint bruges til at lave hjemmesider i). Flere hosting firmaer har noget der hedder "one click install" af wordpress hvor du beder dem om at installere det. Kig derfor efter et hosting firma der reklamerer med dette hvis du vil have det let. Jeg bruger selv Dreamhost.com men der er flere danske hosts der også tilbyder dette

4) Find og installer en gratis skabelon (få fx. inspiratin her: http://www.smashingmagazine.com/2008/01/08/100-excellent-free-high-quality-wordpress-themes/)

5) skriv dit indhold.

Samlet pris:

Domæne ca. 50,- om året
Hosting ca 150,- om året

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)