Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver kunderne hvis man tager penge ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Aminoer

Jeg vil hører hvis jeg laver en GRATIS service for mine kunder og gør dem glade for den og "afhændige" hvornår kan man så tillade sig at begynde at tage betaling ?

Jeg tænker også hvor mange man skal regne med der forsvinder ved en pludselig brugerbetaling ?

Hvad er jeres erfaringer med at tage en masse kunder ind og give dem noget gratis i 1 år og derefter begynde at tage betaling for næste år

 

Lad mig hører jeres meninger

 

Mikkel

Fra Clemson, South Carolina
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit råd til dig er, at du ikke skal tage alt fra dine kunder ved at lave det 100% brugerbetalt. Det vil du uden tvivl miste rigtig mange kunder på.

 

Jeg ville lave en omfattende gratis version af servicen, og så vil jeg råde dig til at udbygge din side yderligere og tage penge for denne videreudvikling af siden

 

Alternativet med 100% brugerbetaling på noget som før var gratis, vil jeg mene er en virkelig dårlig idé, som helt sikkert vil bide dig i halen på sigt. 

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kunne det være rart med lidt flere info om hvad det er for en side / produkt osv, du hentyder til ?

Men som Jacob er inde på, vil det være en god idé først at lave en lettere version af din side, som så er gratis, med lidt færre funktioner, muligheder, tiltag osv. for siden at udbygge den og derved kræve penge af dem som så vil have hele "pakken"

Håber du forstod hvad jeg forsøgte at fortælle :)

Mvh

Peter

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.

Jeg syntes at hvis først man har givet ens kunder noget gratis, så skal man ikke begynde at tage penge for det lidt sener, så må man heller starte med at tage et lille beløb og så sætte det op, så folk ved at det er en service de skal betale for, du vil jo blive kendt for at lige netop den service er gratis hos dig.

Jeg har et par ting som mine konkurrenter tager betaling for, som jeg startet med at give gratis, jeg prøvet så at tage penge for den service på et tids pungt, og det kunne mine kunder slet ikke finde ud af, de ringet og sagde at der var en fejl på deres faktura og det hade de ikke betalt for før, og jeg brugte en masse tid på noget som jeg ikke fik noget for, så i dag er det stadig gratis hos mig Big Smile og jeg har fået en masse kunder på det, så det går lige op.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Et slogan jeg har lært. 

Service er salgets største fjende ... Eller service er intet salg.

Det er nogle sætninger man skal have på hånden,  når man taler med kunden. 

Hvis du begynder at forære ting så ender du vidst under broen, og får man det en gang gratis, hvorfor fanden skal jeg betale næste år, ?? kan jo bare skifte firma nav. o.l. 

Håber du kan føle mig i hvad jeg prøver at hentyde til... 

De bedste hilsner.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du laver det gratis 1 år og siden tager betalt er det jo meget avhængigt om hvor meget jeg har behov til din site og de services, kontra hvor meget det kommer til at koste. Jeg skulle nok som kunde hellre se at det oplyses fra starten at det er en fri service i et år, så at det ikke bare kommer som en chock, så kunde nog mange finde på at smutte kun pga "choken"

// Tompa

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Min mening er at du hellere skulle lave en light version af dit produkt og tilbyde til kunderne gratis, så har de mulighed for at prøve det af kvit og frit, og forhåbenlig blive afhængige af produktet og vælge at opgradere til en betalende version mere flere muligheder.

Løsningen med at starte med at tilbyde det gratis, for så pludselig begynde at tage penge for det, tror jeg du vil kunne komme til at tabe rigtig mange brugere på.

Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MikkelFriis:

hej Aminoer

Jeg vil hører hvis jeg laver en GRATIS service for mine kunder og gør dem glade for den og "afhændige" hvornår kan man så tillade sig at begynde at tage betaling ?

Jeg tænker også hvor mange man skal regne med der forsvinder ved en pludselig brugerbetaling ?

Hvad er jeres erfaringer med at tage en masse kunder ind og give dem noget gratis i 1 år og derefter begynde at tage betaling for næste år

Lad mig hører jeres meninger

Mikkel

Jeg har næsten lige fået at vide at jeg er innovativ - og det skal nok også passe. Jeg er vil snart tage noget initativ til tænde min pibe og åbne en ny bajer - yeah, jeg er sgu ikke nogen grøntsag - i hvert fald ikke endnu.

Forresten har du hørt om det betalingsmidle der hedder naturalier?

Lad os sige at du leger med tanken om at lave et forum for madopskrifter - et år senere vil du lave det om til at man skal betale for at benytte sig af det - det er sådan set også i princippet godt nok - men der er bare ikke særligt meget "tænk ud af boksen" over det.

Jeg er ekspert i at tænke ud af boksen - det er min styrke ( og den skal ikke undervuderes ), og jeg er nok en af de bedste i hele verden til det, godt nok har jeg ikke papir på det, og jeg har heller ikke nogen referencer på det udover det som jeg skriver herinde, som bliver modtaget lidt forskelligt og med en stor skepsis ( det kræver muligvis også et geni for at indse hvor genial jeg egentlig er ) - men lad bare de "skolebørn" ( 99,99999% af Amino-brugerene ) spille proffesionel smarte - det ser ud til at det morer dem ganske godt.

Det du kunne gøre er at man på din madopskriftsforum skal indsende fem opskrifter som skal godkendes af dig før man kan tilmelder sig forumet - på den måde forbliver det gratis - brugerne har så ved indsendelsen af disse madopskrifter accepteret at du feks udgiver dem i en madopskriftbog som det så er det du tjener pengene på.

 

 

 

 

 

 

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en sjovt emne at snakke om fordi der er nogle der siger at du bare skal tage penge for det. Andre mener at du skal være forsigtigt med det. Selv har jeg en hjemmeside (tigernet.dk) hvor det er ekstremt billigt at sende sms'er til bl.a. udlandet. Service er skrabet lige nu, men jeg har en række ting på tegnebordet som jeg vil lave, men fordi jeg også gerne vil tjene penge på siden, så vil jeg gøre det at man bliver VIP/GOLD/PLUS (hvad man ellers kan finde på at kalde det) og får disse ekstra features.

Lige som på Amino hvor GULD får...... de får.... ehm.... et eller andet for at have betalt.

Vender man den så om og kigger på Dating.dk så var det gratis fra starten og da de skulle have betaling, så lukkede de stille og roligt chatten og derefter forumet for ikke-betalende medlemmer. De lever stadig den dag idag, så det afhænger meget af hvilken service man har.

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes vis du gør meget klart på siden det kun er i udvikling fasen det er gratis man kan prøve en gratis prøve version , er det okay .

vis man vil forlænge skal man købe en kode vis man er tilfreds man det

Nogle bruger også man kan få en gratis standard version, vis man ønsker ekstra moduler koster dette ekstra penge, dette kan jo også komme, i udvikling i det system du laver

Disse metoder mener jeg er meste brugt, når noget skal være gratis og senere skal koste penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)