Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Wordpress

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvorfor får jeg denne besked når jeg vil instalere en plugin?

"Henter installeringspakke fra http://downloads.wordpress.org/plugin/seo-ultimate.2.0.zip.

Warning: touch(): Unable to create file /hsphere/local/home/nisjensen/ny-akasse.dk/tmp/seo-ultimate.tmp because Permission denied in /hsphere/local/home/nisjensen/ny-akasse.dk/wp-admin/includes/file.php on line 184

Download mislykkedes. Kunne ikke opreette Midlertidig fil"

Fra Frederikssund
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nis,

Jeg havde på et tidspunkt samme problem for et af mine domæner... Dengang løste jeg det ved at ændre opsætningen for det pågældende domæne, så PHP kørte som CGI frem for et apache modul.

Men du skal i første omgang også sikre dig, at du har de rigtigt rettigheder sat op for dit tmp bibliotek. Selvom det burde være noget dit kontrolpanel styrer for dig, så prøv alligevel at checke om tmp-biblioteket har CHMOD 777. Ellers skal det gøres.

Giv lige besked om du får løst problemet - ellers har jeg et par alternative forslag.

mvh

Hans Henrik

Fra Glostrup
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Du skal oprette en mappe i roden (samme niveau som wp-content, wp-includes, wp-admin)

denne mappe skal hedde tmp.

Derefter højreklikker du på mappen og vælger egenskaber/CHMOD og her skal du angive værdien 777 (den står på 755 som default)

Done. Nu kan du hente plugins mm. til dit wordpress site.

mvh
/Marcel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)