Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.mad-kurven.dk Tilsalg

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej jeg vil gerne høre nogle bude fra jer af, til min hjemmeside www.mad-kurven.dk som jeg er komplet færdig med , dette er online madbestillings portal stort ptojekt som er færdig for nyligt, den er mere avanceret end just-eat.dk . Sælges pga jeg har meget travlt og ikke tid til at tilføje restauranter butikker osv. Det er et stort programmerings side alt vil følge med filer osv. Det har taget mig 6 måneder at blive fuldt færdig med den. Hver restaurant der bliver oprettet får dit eget cms til at redigere produkter osv billeder kommentar og meget meget mere avanceret. Bestillinger til butikker kan sendes gennem Fax,Email, eller pos terminal så den er mega avanceret. Skriv Privat med jeres bud eventuelt bytte med en fed bil

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

LOLOLOLOL

Du har lavet et ripoff af just-eat konceptet og vil nu sælge siden UDEN omsætning for noget der svarer til en fed bil?

Held og lykke herfra, du for brug for det!

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså den der køber kan køre den oppe masser af muligheder jeg har bare ikke tid til det, altså fed og fed:-)

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det her er kun et spørgsmål, hvis nu at den kommer 100 % op at køre og bliver kæmpe stor, tror du så ikke at  just-eat.dk som er så store vil lægge sag an mod mad-kurven da den jo ligner just-eat meget, både farver og udformning nogle kunder kunne jo tage fejl imellem dem måske.

Jeg tror at den bliver noget nemmer at komme af med for dig, hvis den ikke ligner just-eat så meget, måske lave om på farver eller noget.

Og hvad er mad-kurven.dk tilsalg for ?

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Møldrup
Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil gerne have en gennemgang af jeres system, hvis det stadig er til salg. Går ud fra at det kan rettes til med farver og så videre.

Hvad er prisen?

 

Med venlig hilsen

Sebastian Hansen

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.ballonbutikken.dk :

Hej.

Det her er kun et spørgsmål, hvis nu at den kommer 100 % op at køre og bliver kæmpe stor, tror du så ikke at  just-eat.dk som er så store vil lægge sag an mod mad-kurven da den jo ligner just-eat meget, både farver og udformning nogle kunder kunne jo tage fejl imellem dem måske.

Jeg tror at den bliver noget nemmer at komme af med for dig, hvis den ikke ligner just-eat så meget, måske lave om på farver eller noget.

Og hvad er mad-kurven.dk tilsalg for ?

Det ligner da ikke just-eat i farver eller nogen. Prøv lige at tage et kig på just-eat.dk igen Smile

 

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hej sebastian du kan lige tilføje mig på din msn soccerplayers@live.dk også kan vi snakke om det, jeg har ikke været på pga travlhed undskylder..

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra humlebæk 443
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan har du tænkt dig at køberen skal tjene penge på denne side fremover? Hvad er prisen?
Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Gravesen:

Hvor meget tid siger du at du har brugt ?

http://kibris.yemeksepeti.com/EN/AnonymouseDefault.aspx

Det er hans tyrkiske fætter (bla bla..), der har den side, hvor han har lånt elementerne fra. Synes de her salgstråde om mad-kurven.dk har været oppe på Amino før (jeg har set datoen).

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)