Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer søges til oplysningside!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer. Big Smile

Jeg har haft www.navnesnak.dk siden 2007, og elsker at sidde og "nusse" med siden.

Men drømmen var jo at man kunne tjene lidt flere penge på siden end jeg gør.. Mit besøgstal derinde er hele tiden stigende, og flere får efterhånden tilmeld sig vores forum hvor der bliver snakket navne i laaange baner.

Jeg har jo vores ads på hele siden, som der også tjenes penge på, men ikke nok til man sådan kan få noget rigtig ud af det. Derfor mangler jeg GODE ideer til hvordan jeg kan få lidt mere "gang" i indtjeningen på siden?? Modtager gerne en masse gode forslag.. Alt er velkommen. Yes

Ser frem til Jeres svar.

Bedste hilsner Camilla

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der kan hjælpe lidt? Big Smile

Fra Bryrup
Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Sjov side som jeg gætter på besøges af et overtal af hunkøn ??

Fik en enkelt ide til din side.

1. Find de sjoveste/sødeste gadgets/ting og sælg det med navn på til kommende forældre? Måske endda hele serier med navn på (eks. sengetøj eller en cykel???) Ja mulighederne er mange...der sidder potentielt en masse mennesker som glæder sig monster meget....og så sidder de og kigger på navnet e.g. "Tobias"...og så er der et link: "Se hvordan lille Tobias' første sut kunne se ud" ..Klik...

Dbh, Tobias

Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Baldrian Madsen:

Hej Camilla,

Sjov side som jeg gætter på besøges af et overtal af hunkøn ??

Fik en enkelt ide til din side.

1. Find de sjoveste/sødeste gadgets/ting og sælg det med navn på til kommende forældre? Måske endda hele serier med navn på (eks. sengetøj eller en cykel???) Ja mulighederne er mange...der sidder potentielt en masse mennesker som glæder sig monster meget....og så sidder de og kigger på navnet e.g. "Tobias"...og så er der et link: "Se hvordan lille Tobias' første sut kunne se ud" ..Klik...

Dbh, Tobias

 

Hej Tobias,

Helt sikkert er størstedelen hunkøn.. Meeen der er faktisk også nogle hanner.. Wink

Ja jeg havde også til at starte med (i 2007) tænkt at lave en lille shop hvor man sælger sutter, tøj osv. med navne på. Men der findes bare SÅ mange web-shops der sælger dette..

Så måske man kunne finde noget samarbejde med en som sælger dette, og de så betaler for at ligge på siden som shop?? Tor du/I nogle kunne tænke sig det?

 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

CamillaB78:

Så måske man kunne finde noget samarbejde med en som sælger dette, og de så betaler for at ligge på siden som shop?? Tor du/I nogle kunne tænke sig det?

Hvis andre firmaer uden de store problemer kan få deres vare på din hjemmeside, og du evt. kan forøge salget for dem, så burde der helt sikkert være en del der kunne være interesseret - så længe de ser en mulighed for at tjene mere, så har du en god chance :). Ved ikke om der findes dropshipping firmaer der sælger denne slags vare - men de kunne måske være en fordel for dig hvis du ikke ønsker at styre lager osv..

CamillaB78:
Men der findes bare SÅ mange web-shops der sælger dette..

Ja nemlig - så for at skille sig lidt ud fra mængden kunne du f.eks. overveje at have udelukkende økologiske sutter osv. (kunne være du så kunne være samleled for forskellige økologiske børneprodukter = såsom tøj, sutter, bleer, etc.). Jeg tror helt sikkert at mange forældre ønsker at betale ekstra for at deres barn får det sundeste og bedste (og kan undgå en større risiko for allergi mm.) - og det er jo helt forståeligt! Samtidig kan det måske spare forældrene lidt ekstra tid hvis de hurtigt kan bestille det over nettet, istedet for at lede og lede i forskellige butikker, for at finde de økologiske produkter..

Jeg fik en lille ide, kan være du kan bruge den: man kunne lave sådan at folk kan uploade sjove billeder + film med deres børn (lidt ala sjove hjemmevideoer, bare udelukkende med småbørn) - kunne være at lidt ekstra underholdning kunne lokke ekstra til?

Du får i hvert fald held og lykke med siden :)

vh Uffe

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

CamillaB78:

Jeg har jo vores ads på hele siden, som der også tjenes penge på, men ikke nok til man sådan kan få noget rigtig ud af det.

Hej Camilla

Jeg har kigget på din side og jeg har et par forslag til hvordan du kan optimere din nuværende indtjening på reklamer.

Det første der lige falder i øjnene er at du har 2 ens reklamer kørende for Navnesutten - var det ikke en idé at sælge den ene af pladserne til et andet eller lade Navnesutten betale lidt mere for en større plads?

Kig derudover på de reklamer du har med i dine bannerrotationer. Er de allesammen relevante nok for din målgruppe?
Et par af dem kunne måske undværes? (f.eks. en med start af hjemmeside). Jo mere relevante reklamerne er jo mere kan du tjene på dem.

Prøv også om du kan indflette nogle reklamer i form af tekstlink i nogle af dine artikler. Et eksempel kunne være artiklen om dåb hvor du under dåbsgaver kunne medtage: 'En anden god gaveidé er ting med babyens navn på - se et udvalg på Min-egen-verden' (en annoncør som vi har hos Partner-ads). Kunne også være en anden tekst og anden annoncør, og kunne måske bruges andre steder på dit website :-)

Mvh. Ken

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav en Ebog som forklare alle de forskellige navne og sælg den.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Bryrup
Tilmeldt 25. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Du har ret, - der er masser af sider der sælger dette, men det er så også det eneste de gør! Du kan differentiere dig fordi din side er startet med et indhold som folk synes er værdifuldt. Altså har du mulighed for en del impulskøb...hvilket ikke kendetegner nethandel så meget da de fleste der vil have en navnesut søger på google og finder web-shops med dette. Men du har ægte indhold som interesserer!

Ideen med at du kunne være udstillingsvindue for andres varer er super...et skridt videre end bannerreklamer og også noget som du kan tage dig bedre betalt for....og du kan overbevise dem ved at vise dit besøgstal og at det er en tydelig målgruppe for de der sælger sutter, mv.

Evt. kun find 1-3 gode partnere og del udviklingsopgaven at få lavet en løsning der ikke kommer til at være FOR kommerciel...men rammer på en god måde uden at forkvakle siden.

Dbh, Tobias

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)