Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webship - hjemmeside eller blog? Eller måske begge dele?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg er ved at starte en webshop op og havde egentlig besluttet mig for at anvende DanDomain, men kan godt se at det løber op hvis man gerne vil have betalingsmodul( m. dankort, visa, paypal etc.), mulighed for shop på sprog på både dansk og engelsk, nyhedsbevfunktion m.m., og vil derfor høre om der er nogle som kender/har erfaring med om man i stedet kan bruge en blog som hjememside? Og i så fald hvilken? Og er det også muligt at købe der og hvad koster det?

Har hørt at wordpress skulle være god, men ved ikke om der er shopfunktion på etc. Synes dog wordpress ser en anelse svær ud...

Eller skal man helst både have en blog og en hjemmeside??

På forhånd tak

 

Hilsen

Lone

 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone. Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dig - du vil gerne bygge et website med webshop-del op omkring wordpress-platformen?

 

I så fald kan jeg bekræfte. Webshop via wordpress kan godt lade sig gøre.

 

Jeg har set en online fixie shop op via wordpress e-commcerce. Her sælger vi fixie produkter som låse, kæder, pedaler og meget andet.

 

Indtil videre har jeg integreret paypal-betaling, men epay, quickpay og andre har også moduler til WPEC.

Fra København
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad koster en word-press shop? Med mulighed for både dansk og engelsk? Og nyhedbrev funktion? Og dankort, visa og paypal? Inkl. hosting og domænenavn?

 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Den måde du spørger på får mig til at tænke at du har brug for noget andet end en Wordpress-shop. Jeg ville nok tænke DanDomain eller ScanNet?

Fra København
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det var også det jeg tænkte, at word press i sig selv ikke er nok desværre.

Men tak for svar:-)

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej badone

Hvor meget forventer du at skulle sælge i shoppen, er det hobby basis, eller forventer du eks. 50 ordre pr. dag?

Dbh
Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

badone:
Hvad koster en word-press shop? Med mulighed for både dansk og engelsk? Og nyhedbrev funktion? Og dankort, visa og paypal? Inkl. hosting og domænenavn?

Den måde du spørger på, fortæller mig at du måske ikke er helt klar over hvad du gerne vil have. Prøv at skrive noget om dine behov og så måske lad os fortælle dig hvad du bør gøre ang. teknologi valg.

Konkret kan vi levere en køreklar shop med de få krav du har listet for 9.995,- (inkl. hosting og betalingsgateway hele første år, efterfølgende koster dette 2.000 om året, noget billigere end DanDomain hvor du "lejer" deres løsning).

http://GetAShop.dk/

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Du kan også overveje goldenplanets webshopløsning. Du kan prøve den gratis her:

http://www.goldenplanet.dk/produkter/webshop.html

Men under alle omstændigheder er det nok en god idé at undersøge markedet lidt, inden du vælger platform. Lidt specificering af dit behov og projekt kan hjælpe dig med processen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)