Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Booking modul til hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der kender en udbyder af Bookingmodul til hjemmesider?

Jeg tænker her på en side der udlejer feriebolig, hvor kunden skal kunne gå ind og booke og se hvilke dage og uger der er ledige...?

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer nok rigtig meget an på hvilken teknologi din hjemmeside er baseret på i forvejen. Der findes en masse kalendersystemer, som du sikkert kunne gøre brug af til fx Wordpress.

Hvis det er en hjemmeside der endnu ikke er lavet er det en anden snak, men prøv at smide lidt mere information og evt. link til hjemmesiden her i tråden, så er jeg sikker på at der er nogen der kan give dig et rigtig godt bud på den bedste løsning.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke til en eksisterende hjemmeside, men til en ny der skulle opstartes ifbm. udlejning af feriebolig i udlandet.

Måske det er bedre/billigere at købe en færdig pakke?

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Enterpricer:
Måske det er bedre/billigere at købe en færdig pakke?

Ja det tror jeg helt sikkert du er bedst tjent med. Find en leverandør, som kan levere både hjemmeside (cms system), og tilhørende booking modul / kalender modul. Så er du også sikker på du får en helhedsløsning hvor det hele hænger sammen, istedet for at der bliver påduttet eller klistret en funktion på websitet senere hen, som ikke var tænkt ind i planerne fra starten rent teknisk og visuelt.

Du kan evt. lægge det i udbud her på Amino Freelancer, så kommer der nok nogen gode bud du kan vælge imellem :)
Du er naturligvis også velkommen til at kontakte os hos IntraMedia, hvor vi har cms systemer, der kan hjælpe dig med den slags. Om ikke andet, så koster det ikke noget at tale med os og få et par gratis råd med på vejen, uanset hvilken leverandør du ender med at vælge :)

Fra Oslo
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har lige færdiggjort et morsomt lille projekt. Et system hvor man som privat udlejer nemt kan oprette en side for sit sommerhus. Websiden man får giver dig mulighed for tekst på flere sprog, upload af billeder, kontaktformular og en bookingkalender. Altsammen med en overskuelig backend.

Projektet er egentlig lavet for sjov, for at prøve et par nye ting, og for at se hvor lang tid jeg bruger på at lave en simpel tjeneste fra top til bund. Men jeg har alligevel tænkt mig at lancere det, formentlig inden for en uges tid eller to.

Hvis du er interesseret kan du sende mig en besked herinde, så skal jeg sende dig lidt mere info og nogle screenshots :)

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)