Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om min idé?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg kunne da godt tænke mig at sparre en smule på ideen med dig, for den er rigtig god. Skriv en PM med dit telefonnummer, hvis du er interesseret.

Michael

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Asien - er det Asien generelt eller er der bestemte lande du har dine kontakter i ?

Jeg kunne godt tænke mig at snakke videre med dig. Kontakt mig gerne direkte via PB

Med venlig hilsen

Lillian Pabst

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Hvad med outsourcing i form af programmering og webudvikling? Skriv lige en mail til mig så kan vi snakkede videre om det. jwl@wingtongroup.com

Jeg går ud fra at du kommer fra Vietnam da dit efternavn er Nguyen :-). Hvis det er, så har jeg også et par kontakter i Vietnam og lidt i Kina :-D

 

Bedste hilsner

Jimmy Wington Le

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Korntved:

Hej Kim

Asien - er det Asien generelt eller er der bestemte lande du har dine kontakter i ?

Jeg kunne godt tænke mig at snakke videre med dig. Kontakt mig gerne direkte via PB

Med venlig hilsen

Lillian Pabst

 

Hej Lillian Pabst.

Pt. er det kun Vietnam og Kina, idet jeg kun har bekendtskab med de 2 lande pt, men jeg vil helt sikkert gerne udvide det på længere sigt.

Jeg har også sendt en PM til dig med yderligere informationer Smile

Mvh.

Kim Long

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:

Hej Kim

Jeg kunne da godt tænke mig at sparre en smule på ideen med dig, for den er rigtig god. Skriv en PM med dit telefonnummer, hvis du er interesseret.

Michael

Jeg har sendt en PM til dig, Michael Smile

Mvh.
Kim Long 

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med den anden vej rundt, kan du skaffe kontakter til firmaer, som gerne vil sælge produkter indenfor automater, hoppeborge og lign.

Du kan kontakte mig på peter@boghthoft.dk

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicklas Nguyen:

Hej Long

Det lyder spændende, men som det er beskrevet, så synes jeg det er vigtigt du er mere specifikt med dit produkt. Du må sætte dig ned og finde ud af, hvad det er, at du/din virksomhed rent faktisk kan tilbyde virksomhederne i Danmark?

Et par eksempler du kan overveje...

- Er det partner research du kan tilbyde? Sælger du udelukkende kontaktoplysninger, eller hjælper du også med opstarten af samarbejdet.

- Kan I tilbyde markedsundersøgelse i forbindelse med hvis virksomheder i Danmark ønsker ekspansion til f.eks. Vietnam?

- Kan i også rådgive i forbindelse med etablering af underafdeling i Asien, herunder ansøgning om oprettelse af virksomhed, rådgive i skatteregler, kultur og marked?

- Kan du/I stå som kontaktperson/agent i forbindelse med outsourcing for projekter i Asien?

- Kan du/I hjælpe med kvalitetskontrol af produkter i forbindelse import / produktion i Asien?

- Hvilke brancher er Jeres service rettet i mod?

Jo mere specifikt I er omkring Jeres service, des lettere er det for Jer at markedsføre Jer og sælge Jeres ydelser til kunder.

Hej Niclas.

Jeg kan sagtens forstå, at jeg skal være mere specifikt med, hvad det er jeg kan tilbyde de danske virksomheder, istedet for at det er alt for bredt, som Ariel siger. 

Det jeg primært vil gøre for de danske virksomheder er som sagt, at forøge deres omsætning og vækst ved at involvere det asiatiske marked. Jeg går ind og ser på, hvad virksomhederne kan tilbyde og om det asiatiske marked kan forøge væksten. Set fra en anden side kan det måske også give nogle virksomheder store besparelser ved at inddrage det asiatiske marked som producent eller outsourcing.
Dvs. jeg er mellemmanden for de danske virksomheder og kunderne i asien. Jeg skaber forbindelser til kunderne, og gennemfører handler for virksomhederne alt efter deres betingelser og behov.

Det vil selvfølgelig spare virksomhederne for en masse bekymringer, tid og besvær, idet det er en hel anden verden og kultur derovre, og forhåbentligt bliver der skabt et godt og langt samarbejdsforhold mellem Asien og Danmark.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.
Der er ingen tvivl om at du kan opnå en kæmpe gevinst med dine kontakter.

Det der er vigtigt i dit tilfælde, er at du skal lære at forstå er, at viden er magt i din branche.

Har du viden og forstår du at formidle den korrekt, så får du også magten til at hjælpe danske virksomheder.

Forstil dig, at mange danske virksomheder drømmer om vækst, men de ved ikke hvordan eller hvor.

Forstil dig så, at du besidder visse markedsanalyser, trend analyser og behov analyser for forskellige branche områder i Kina og Vietnam. Med den viden vil du kunne gå ud til relevante virksomheder og sige:
”Se, her har din virksomhed mulighed for at vokse, vil du høre mere?”.

Hvis du begynder at tænke i denne retning, så tror jeg, at din forretnings ide vil hurtigt tag form.
Yes

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Glenn Kibsgaard:

Hej Kim.
Der er ingen tvivl om at du kan opnå en kæmpe gevinst med dine kontakter.

Det der er vigtigt i dit tilfælde, er at du skal lære at forstå er, at viden er magt i din branche.

Har du viden og forstår du at formidle den korrekt, så får du også magten til at hjælpe danske virksomheder.

Forstil dig, at mange danske virksomheder drømmer om vækst, men de ved ikke hvordan eller hvor.

Forstil dig så, at du besidder visse markedsanalyser, trend analyser og behov analyser for forskellige branche områder i Kina og Vietnam. Med den viden vil du kunne gå ud til relevante virksomheder og sige:
”Se, her har din virksomhed mulighed for at vokse, vil du høre mere?”.

Hvis du begynder at tænke i denne retning, så tror jeg, at din forretnings ide vil hurtigt tag form.
Yes

Hej Glenn.

Tak for dit indlæg. Det er præcist sådan, jeg tænker.

Men som de andre siger, er jeg nødt til at præcisere hvilke specifikke kunder, jeg kan hjælpe. Det lyder selvfølgelig utroværdigt, hvis jeg siger, at jeg kan hjælpe alle, men jeg har svært ved at præcisere det lige nu.

Jeg føler selv, at jeg har nemmere ved at præcisere det, når jeg har endelig har hjulpet et par kunder igang. Der er stor potentiale i Asien, men jeg skal have fundet ud af, hvad den største efterspørgsel er herhjemme.

Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

jeg kan forstå du har mange spørgsmål, jeg er selv igang med, at starte en webshop (ikke igang endnu) og har også mange spørgsmål ;D

Jeg tænkte om ikke du kunne tale med dine kontakter og høre hvad det er for prudukter de har og så kontakte dem i DK som sælger eller kunne være interesseret i disse  - tror det er nemmere den vej rundt ?

Nu kommer så ego´et op i mig, for jeg tænker på hvilke produkter/producenter du har kontakter til, for måske er det noget jeg kan bruge i min webshop - vil nemlig importere fra asien.

Håber du får god succes :)

Mvh.

 

Jetfer :)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)