Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg den eneste der er træt af...

Side 3 ud af 7 (69 indlæg)
Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes de er trælse :) men går nok.

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes folk skulle tage og acceptere reklamerne eller købe plus. Hvis jeg kunne slippe for reklamerne på tv3 o.lign for 1000 kr. pr. år. Ja, så var der ingen tvivl om at jeg ville betale de 1000 kr.

Jeg syntes det er latterligt at gå så meget op i at der er reklamer på siden. Det er simpelt at slippe for dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skulle næsten tro at i have en affiliate aftale med amino.....

 ;)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kommer det dumme spørgsmål til sidst hvad er epn.dk?

hehe selvom jeg har kigget på de reklamer i så lang tid, har det ikke fået mig til at trykke på baggrunden. syntes ikke den er indbydende.

Men sagtens noget man kan leve med :)

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederik - DirectHost:

Søreme så om reklamen nu ikke også kom under indlæg..

Synes debatten skal genoptages.

Hej Frederik

Jeg er ked af at du bliver irriteret over reklamerne på Amino.
Men vi driver en forretning, lige som du sikkert driver en forretning.

Hvis Amino skal udvikle sig med nye tjenester og køre optimalt med alle de brugere vi har (Mere end 300.000 besøg om måneden) så skal der nogle penge ind.

Vi tjener vores penge på to ting, den ene er Amino Plus indtægter og den anden er reklamer.

Som sagerne er i dag, så er Amino Plus ikke nok til at dække vores omkostninger, men det er et super godt supplement og uden Plus, så havde vi ikke hverken Event Kalender, Amino Freelancer eller Amino Tryk.

Reklamerne er dog pt. vores største indtægtskilde og salget går faktisk godt. Det gør det fordi vi leverer en god og stabil værdi til vores annoncører og den er de glade for.

En af bagsiderne ved effektive annoncer, er at de ofte forstyrrer brugerne. Sådan er det på TV, Radio og næsten alle andre medier.

Jeg bliver selv irriteret nogle gange og tro mig, hvis jeg kunne betale mig fra annoncer på Discovery kanalen, så havde jeg gjort det!

På Amino har vi lavet en løsning vi finder meget fair. På Amino kan man rent faktisk slippe for de mest forstyrrende annoncer, ved at betale under 3 kr. om dagen. For den pris får man en masse andre fordele og næsten hver uge finder vi nye ting vi smider oven i pakken som alle både gamle og nye "Plusser" får gavn af.

Det der er vigtigt at forstå, er at vi ikke på nogen som helst måde forsøger at presse folk til at købe Amino Plus. Det er noget folk selv må finde ud af. Men enten må man betale med sine penge, eller sin opmærksomhed.
På en eller anden måde skal vores 6 fuldtidsansatte, båndbredden, vores kære udviklere i Manilla og alt andet betales.

Alternavtivt kunne vi sætte Amino i stå og fjerne reklamerne. Men det ville betyde at Amino ville forfalde og det kan jeg ikke leve med.

Jeg håber at det gav lidt mere klarhed over sagerne.

Dbh Martin

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Schmidt:

Så kommer det dumme spørgsmål til sidst hvad er epn.dk?

hehe selvom jeg har kigget på de reklamer i så lang tid, har det ikke fået mig til at trykke på baggrunden. syntes ikke den er indbydende.

Men sagtens noget man kan leve med :)

 

Reklamerne har alligevel en effekt når de får dig til at undre dig over dem :)

Men jeg kan da fortælle dig, at epn.dk (Erhverv På Nettet) er Morgenavisen Jyllandspostens erhvervspotal på nettet som tilbyder nyhedsdækning af det danske erhvervsliv. 

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hvis man ikke har 1000 kr. til et plus-medlemsskab, så glem ALT om iværksætteri.

Og så kun på forsiden - det er sgu' da billigt sluppet. Ick!

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe Ja man kommer hele tiden til trykke på baggrundsreklamen...Fed fidus faktisk, men irretende

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Simona - Uniquebook:

Hvis man ikke har 1000 kr. til et plus-medlemsskab, så glem ALT om iværksætteri.

 

Det er i hvert fald løgn (;

 

Fra Midtjylland
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg den eneste med lidt kreativitet eller hvad  - jeg gør bare browservinduet lidt smallere - og vupti, væk er de ! Smile 

Men skulle jeg ind og kigge på epn - så ville jeg da helt klart vælge at gøre det herfra, jeg kan ikke få ondt bagi over at man tjener lidt penge på reklamer. Hvis det er medvirkende til at dette fremragende site kører - så "klik klik klik" herfra. Wink

Side 3 ud af 7 (69 indlæg)