Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg den eneste der er træt af...

Side 1 ud af 7 (69 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

De skide reklamer på baggrunden?

Jeg er vant til hvis jeg har haft et messenger vindue åbent foran firefox, at kunne klikke på baggrunden på en hjemmeside for at komme tilbage til siden, men nu bliver det klik konstant efterfulgt af et besøg på en eller anden side, fordi der åbenbart skal være reklamer OVERALT ...

 

Reklamer er okay, men når der er så mange at det går ud over brugervenligheden på en side, så synes jeg altså ikke længere det er okay..

 

Så kære aminoer - luk jeres hjerter op!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig! Ville være SÅÅÅÅÅR Nice hvis de kunne fjerne det igen :D

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu må vi lige huske på, at det kun er på forsiden og kun for ikke-betalende medlemmer. På én eller anden måde skal Amino jo tjene penge på servicen. Desuden tror jeg ikke at det vil være der til evig tid.

Irriterende, jovist, men lur mig om Amino ikke tjener kassen på det Smile

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hegelund Møller:

Nu må vi lige huske på, at det kun er på forsiden og kun for ikke-betalende medlemmer. På én eller anden måde skal Amino jo tjene penge på servicen. Desuden tror jeg ikke at det vil være der til evig tid.

Jaa.. Det er så super rart at det kun er på forsiden - men alligevel?

 

Martin Hegelund Møller:

Irriterende, jovist, men lur mig om Amino ikke tjener kassen på det Smile

Ja det var sjovt nok også min første tanke..

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederik - DirectHost:

De skide reklamer på baggrunden?

Jeg er vant til hvis jeg har haft et messenger vindue åbent foran firefox, at kunne klikke på baggrunden på en hjemmeside for at komme tilbage til siden, men nu bliver det klik konstant efterfulgt af et besøg på en eller anden side, fordi der åbenbart skal være reklamer OVERALT ...

 

Reklamer er okay, men når der er så mange at det går ud over brugervenligheden på en side, så synes jeg altså ikke længere det er okay..

 

Så kære aminoer - luk jeres hjerter op!

Put your money where your mouth is! Et plus medlemskab koster en tusse basse om året, og så hvor træt er du :-)

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile

Lev med det, eller bliv plus Smile

De varmeste søndagshilsner fra Løkken.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik - DirectHost:

De skide reklamer på baggrunden?

Jeg er vant til hvis jeg har haft et messenger vindue åbent foran firefox, at kunne klikke på baggrunden på en hjemmeside for at komme tilbage til siden, men nu bliver det klik konstant efterfulgt af et besøg på en eller anden side, fordi der åbenbart skal være reklamer OVERALT ...

 

Reklamer er okay, men når der er så mange at det går ud over brugervenligheden på en side, så synes jeg altså ikke længere det er okay..

 

Så kære aminoer - luk jeres hjerter op!

Fuldstændig enig !! Det er mega irriterende. Og det er også grimt lavet... Det giver ekstra scrollbarer og alt muligt. Det holder jo slet ikke. Mon ikke i kan integrere det på en mere elegant måde? Er begyndt at hade epn.dk's logo xD

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lundsby: Bruger adblockplus til de værste reklamer, har dog ikke formået at få den til at tage baggrundslinksne.

 

@escal8: Nej tak, jeg vil ikke tvinges til at skulle leve med noget, eller betale for et plus medlemsskab, "bare" for at slippe for reklamerne, når det nu er den eneste reklame jeg ser/bliver irriteret over.

 

@Mathias: Jeg er så enig så enig.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis jeg må tillade mig at komme med en lille provokation Geeked

 

Jeg mener at have hørt et podcast med Thorborg, hvor han fortalte at plus-profiler ikke bidragede med nogen væsentlig del af Aminos omsætning. Hovedparten hentes på reklamer.

Så i og med epn.dk tilsyneladende kun vises for os "snyltere", så kunne man jo argumentere for at vi et eller andet sted har større betydning (rent økonomisk) for Amino, end jer plussere - og det derfor også giver god grund til at lytte til vores kvæk Stick out tongue

 

Men bortset fra det, så tror jeg da de fleste har fuldt forståelse for at Amino udnytter deres reklameplads, og også gør det meget aggressivt. Men som folk er inde på er epn.dk-reklamen altså på grænsen. Der er ingen tvivl om at den skader brugbarheden/udseendet af sitet ekstremt....og man kan vel også tvivle kraftigt på hhv. kvaliteten af den trafik, der ledes til epn.dk i kraft af reklamen, og på brandværdien for epn.dk i at være en decideret gene for brugerne herinde. Så hvis jeg var Amino-crew ville jeg ikke tage gratisternes brok som...ja....brok.... jeg ville tage det som en hamrende vigtig feedback, der bør holdes in mente fremover. Vi melder jo kun ud fordi vi også er skideglade for Amino og er taknemmelige for den service der ydes...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Jo, selvfølgelig er de irriterende, men

2. Amino skal jo også tjene penge :-) De har flere ansatte :-)

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Side 1 ud af 7 (69 indlæg)