Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritidsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 05
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg arbejder på fuld tid som udvikler, men vil gerne udvikle lidt i fritiden også, for at vedligeholde min kunnen i andre programmeringssprog og for at tjene lidt ekstra til opsparingen.

Jeg vil derfor med jævne mellemrum forsøge at finde nogle mindre freelance projekter at jeg kan arbejde på hjemme i min fritid.

Præcist hvor meget jeg vil kunne tjene er endnu svært at sige, det afhænger af hvad jeg kan få at opgaver og hvad jeg kan få tid til at tage imod.

Jeg har det udstyr og software jeg har behov for indtil videre, så jeg får ikke behov for at lave de store indkøb, udover papir til fakturing og lignende.

 

Hvilken virksomhed skal jeg starte, hvordan kommer jeg igang og hvor meget kræver det af mig, rent administrationsmæssigt?

Og hvad koster det at få en revisor til at lave regnskaber og den slags for mig?

Tilmeldt 27. Sep 05
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal måske lige understrege at jeg i perioder hvor jeg ikke har freelance vil udarbejde mine mindre hobbyprojekter og sætte nogle reklamer på, hvilket også vil give en mindre indtjening.

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)