Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den sejeste visitkort du har set?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Da jeg forhåbentligt snart skal bruge visitkort, ville jeg lige høre om I kære Aminoer er stødt på visitkort, som I syntes ser helt vildt sejt/sjovt ud?

Lige pt. har jeg visitkort i træ her fra en Amino-bruger på listen, men er der andre anderledes/seje/sjove visitkort i har set?

Og gerne et link eller billede tak. :)

visitkort i træ: http://www.amino.dk/forums/t/91737.aspx

Kommer snart...

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Topledelsen i LEGO har legomænd som visitkort.... Jeg har ikke lige et link (tror det var i berlingeren, jeg så det), men det er jo også underordnet.... Du ved jo forhåbentligt hvordan en legomand ser ud. De har så bare sådan en (som ligner dem selv), med navn og kontaktoplysninger på kroppen.

Dét synes jeg er et supersejt visitkort, fordi det bare passer genialt ind i hele LEGO's koncept.

 

Men bortset fra det, er visitkort virkeligt et af de områder hvor jeg korser mig over folks manglende opfindsomhed.... Det er ligesom de der syngene fisk, der var et kæmpe hit for nogle år siden.... Det er en fed idé så længe det kun er nogle få, der har dem....men når du dårligt kan vende dig i sengen, uden en plastik-aborre begynder at synge "Take me to the river", så er det bare plat.... På samme måde er det med mange visitkort.

Derfor er min smag i visitkort fuldstændigt den samme som Patrick Batemans... De skal være understated og af høj kvalitet :)

 

....medmindre man kan finde en eller anden gimmick, der bare sidder lige i skabet, i forhold til din virksomhed.... Som f.eks. legomændene.... De er superfede fordi de passer til virksomhedens produkt/koncept.... men forestil dig en revisor eller en webdesigner, med sådan et visitkort - det ville bare være plat og uopfindsomt....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 04:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set en mini disc (CD-Rom), men har ikke et link til dig.

Fordelen ved dette visitkort er, at du kan give meget information.

Du kan evt. prøve med et USB stick.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tænkstort

Nu trykker jeg lidt af hvert, og herunder også mange forskellige former for vistkort, det være sig mest i plastik men også forskellige kartontyper.

Blandt andet, har jeg trykt nogle tryllekort, for en tryllekunstner, der på den eneside, lignede et spillekort, og på den anden, var navn og adresse (der hvor der normalt er hjerter og alt det der).

Men ellers så får mange i dag, lavet visitkort, lidt udover der sædvanlige, det i forskellige karton materialer, med forskellige tryk, det være sig sort tryk på sort, eller en klarlak på sort. Og har man et stykke kacheret karton, så vil det hurtigt kunne give en meget speciel effekt.

Mange får også lavet anodiseret visitkort, det er aluminium, hvor man trykker en farve i anodiseringslaget, sådan at man faktisk ikke kan mærke trykket. Dog er det så en lidt dyre proces, som jeg ikke tilbyder. Men hvis du fx kikker på aluporte fra Nassau, så kan du se deres skilte er lavet med den teknik. Det gør så også at de er ekstrem holdbare.

Ligeså så er der mange som får lavet lamineret visitkort, hvor man trykker på bagsiden af noget polyesterfolie, og så lamminere sammen, sådan at der på begge sider er tryk. Her kan man så trykke med digitalprint eller silketryk, og kan derved også lave nogle effekter, der ikke kan mærkes. Og kan så på matte materialer, lave en rude, sådan at det nogle steder virker såom at det er helt klart.

Der findes også firmaer, der laver ætset metal skilte. Hvor man evt, kan farvelægge det ætsede område....eller graverede visitkort. Her i rustfast stål, aluminium, eller messing.

Jeg har selv lavet lidt forskelligt da jeg arbejdede for en printfabrik, her lave vi nogle printplader, som visitkort....Altså trykkkede adresse info på, ætsede, og så en transperent farve henover, så det lignede en printplade.

Og her et eksempel på et klubkort fra 2006....i 0,8 mm PVC

 

/Kenneth

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

http://fullygeek.com/wp-content/uploads/2007/04/businesscard.jpg <-- Til en personlig træner

http://toool.nl/blackbag/images/kevin_mitnick_card.jpg <-- Til en låsesmed

http://itsourblogmind.files.wordpress.com/2009/04/separation_lawyer_divorce_marshall_legal_business_card.jpg <-- Til en skilsmisseadvokat

 

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk tænkt på at lave et visitkort, der kunne indeholde et 10 kr skrabelod:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tænkstort:

Hej,

Da jeg forhåbentligt snart skal bruge visitkort, ville jeg lige høre om I kære Aminoer er stødt på visitkort, som I syntes ser helt vildt sejt/sjovt ud?

Lige pt. har jeg visitkort i træ her fra en Amino-bruger på listen, men er der andre anderledes/seje/sjove visitkort i har set?

Og gerne et link eller billede tak. :)

visitkort i træ: http://www.amino.dk/forums/t/91737.aspx

Hey,

En sjov og fed lille artikel hos Smashing Magazine De plejer altid at være skarpe til at collecte designs. Bruger dem altid til inspirationskilder bl.a. Wink

 

Fra Østbirk
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger USB stik som visitkort.

Den har samme str. og så bare lidt tykkere. Så bruger mine kunder det som reklameartikel, de har deres kataloger på visitkortet (USB stikket) og så er det noget folk kan og vil bruge igen og igen.

 

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle for jeres input. Der er virkelig nogen, der er kreative med deres visitkort .Smile

Kommer snart...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)