Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate - anmeldelser af cd'er. How to og muligheder?

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er projektet stoppet midlertidigt pga. det her problem, eller er der noget nyt i sagen? :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher Nyhus:

Hmm.. Der er så kommet et problem nu. Da jeg er nyuddannet og uden udsigt til job, har jeg selvfølgelig meldt mig ind i en a-kasse. Som nyuddannet kan man så få dagpenge efter 1 måneds endt "karantæne".

Dette betyder jo også, at jeg ikke rigtig kan få gang i mit projekt, i og med at jeg ikke må tjene noget som helst. Og da der jo godt kan gå lang tid, inden der sker specielt meget med sådan et projekt, stiller det mig jo lidt i en - sagt på godt jysk - træls situation!

Er der en lovlig måde at slippe uden om dette på? Har tænkt lidt på at sætte det hele i min kærestes navn, så pengene går ind på hendes konto, osv. Det er der vel i princippet ikke noget i vejen for? Hun er på elevløn, så hun må vel tjene det hun vil, ved siden af?

 

Du må heller ikke arbejde gratis i "din kærestes firma". Tilgengæld må du gerne have en hjemmeside til hobby brug. Så brug tiden på at skrive en masse anmeldelser (uden affiliatelinks) og lav søgemaskineoptimering på din hjemmeside. Når du så får et arbejde, så skifter du dine almindelige links ud med affiliatelinks og har (forhåbentligt) en toptunet hjemmeside med indtjening fra dag 1.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Vemb
Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Du må heller ikke arbejde gratis i "din kærestes firma". Tilgengæld må du gerne have en hjemmeside til hobby brug. Så brug tiden på at skrive en masse anmeldelser (uden affiliatelinks) og lav søgemaskineoptimering på din hjemmeside. Når du så får et arbejde, så skifter du dine almindelige links ud med affiliatelinks og har (forhåbentligt) en toptunet hjemmeside med indtjening fra dag 1.

Var nu heller ikke hendes "firma" jeg ville gøre det som. Ville bare sætte det i hende navn, når jeg opretter mig inde hos TD.

Men ja, det var måske slet ikke så dum en idé den der! :) Doh, at jeg slet ikke havde tænkt på det. Det er da bare det jeg gør så! :) .. Så er det jo så bare surt "alle" de potentielle kroner jeg er gået glip af, men hva' pokker. Så skal jeg bare til at læse lidt om søgemaskineoptimering.. Puh..

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)