Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Come&Stay solgt til medarbejdere og ledelse

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 04:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 04:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er Jatak.com eller hvad det hedder stadig en del af Come & Stay? Jeg kom lige til at tænke på det dengang jeg læste artiklen på Erhvervsbladet.dk.

Og det med deres omsærning, det er vel pga. at de både skal have kontor i både Stockholm og København, sådan noget koster vel en del.

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 04:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Olesen (Feder):

Er Jatak.com eller hvad det hedder stadig en del af Come & Stay? Jeg kom lige til at tænke på det dengang jeg læste artiklen på Erhvervsbladet.dk.

Jeg mener at det var det hele der blev solgt samlet for nogle år siden.

Peter Olesen (Feder):


Og det med deres omsærning, det er vel pga. at de både skal have kontor i både Stockholm og København, sådan noget koster vel en del.

Det har nu ikke noget med omsætningen at gøre, men derimod overskudet.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 04:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
  Jeg mener at det var det hele der blev solgt samlet for nogle år siden. 

Her (http://www.jatak.dk/om/) står der at Jatak.com stadig er drevet af Come & Stay, men du har sikkert ret. 

Nicolaj Thomasen:
 Det har nu ikke noget med omsætningen at gøre, men derimod overskudet.

Jeg har ikke så meget styr på alt det med virksomheder, men nu lærte jeg da noget nyt. :)

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

 

Jeg studsede lidt over at de "kun" forventer en omsætning på 40 mio. svenske kroner i år, det lyder ikke af ret meget for et affiliatenetværk.

Det er nok også derfor at medarbejserne fik lov til at købe den nordiske del. Men det kunne være interessant at vide hvor meget Come and Stay gav for Retail Internet, da de overtog det.

Peter Olesen (Feder):

Er Jatak.com eller hvad det hedder stadig en del af Come & Stay?

Ja.

Jatak.com blev overtaget af Retail Internet, som senere blev opkøbt af franske Come and Stay. Og nu har medarbejderne så købt den nordiske del af Come and Stay fri. Men det er mit indtryk af Come and Stay fortsat er rigtig store på det sydeuropæiske marked.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:
Peter Olesen (Feder):
Er Jatak.com eller hvad det hedder stadig en del af Come & Stay?
Ja.

Jatak.com blev overtaget af Retail Internet, som senere blev opkøbt af franske Come and Stay. Og nu har medarbejderne så købt den nordiske del af Come and Stay fri. Men det er mit indtryk af Come and Stay fortsat er rigtig store på det sydeuropæiske marked.



I følge en tidligere nyhed på Erhvervsbladet's hjemmeside så blev Retail Internet i sin tid solgt for et tre-cifret millionbeløb. Du kan læse mere her: Retail Internet solgt for tre-cifret millionbeløb.

 

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Olesen (Feder):

Erik Pilgaard Hejlskov:
Peter Olesen (Feder):
Er Jatak.com eller hvad det hedder stadig en del af Come & Stay?
Ja.

Jatak.com blev overtaget af Retail Internet, som senere blev opkøbt af franske Come and Stay. Og nu har medarbejderne så købt den nordiske del af Come and Stay fri. Men det er mit indtryk af Come and Stay fortsat er rigtig store på det sydeuropæiske marked.



I følge en tidligere nyhed på Erhvervsbladet's hjemmeside så blev Retail Internet i sin tid solgt for et tre-cifret millionbeløb. Du kan læse mere her: Retail Internet solgt for tre-cifret millionbeløb.

 

 

De er ikke altid så skarpe de kære franskmænd.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)