Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

START AF NY VIRKSOMHED

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Fashion-Seller:
Hva går der lige galt her?

Nu blev det fixet - var ellers i gang i 'testeren' med at reproducere :-)

Prøv at se overskrifter i dit test emne, når du ser den i oversigten over de sidste 5 besvarelser ;D

Tror der er nisser på spil i nat ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Forhåbentlig kan jeg være en af dem om nogle år og sidder nede i sydens sol og styrer min business Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Foxen77,

(cool - dit indlæg crasher Amino pga. noget cut and paste. Det må de fikse.)

1. nul kroner, du skal bare registre din enkeltmandsvirksomhed.

2. http://www.webreg-portal.dk/home.asp?ContentID=160

3. Nej

4. Ved ikke. Du har naturligvis copyright på dit logo

5. Ja, til kunderne men ikke til os andre der vil slå dig op på cvr.dk. (SVJV)

6. Du tager fat i http://www.startvaekst.dk/ i dit område som er glade for at hjælpe dig.

7. Kom igang. Hold fokus. Hold styr på din økonomi. Spørg på Amino. Drop støtteordninger. Vær nærrig. Lev på en sten og lad være med at lånefinanciere. Men kom igang.

Ekstra info:

Sæt fokus på kortsigtede projekter der kan tjene sig hjem. Branding af tøj kræver enorme resurser. Det er ikke nok at den potentielle køber "tror" du har et brand. Det skal kundens omgangskreds også før det har værdi.

1. Ok, det vil jeg gøre så.

2. tak

3. Er det ikke farligt hvis man ikke har, og der er nogle der "stjæler" det ?

4. Hvad dækker copyrights, som varemærkeregistrering ikke gør, og omvendt?

5. Øv, kan man slet ikke adressebeskytte sig på nogen måde? Er ikke meget for at bruge min privat adresse.

6. perfekt. tak,

7. Er meget nærrig, studere på SU :-) og ja vil helt sikkert spørge herinde.

8. Mit projekt er meget langsigtet da det skal være et "livs projekt/firma", og jeg er derfor ikke tvivl om at få en masser af produkter. 

 

 

 

mvh

A.P.Mikkel

 

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

@Fashion,

Det var mit ubehjælpelige forsøg på at kopiere html ind i subject, men det virkede sgu' ik ,.-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Foxen77:
3. Er det ikke farligt hvis man ikke har, og der er nogle der "stjæler" det ?

Det sker ikke i praksis.

Foxen77:
4. Hvad dækker copyrights, som varemærkeregistrering ikke gør, og omvendt?

Dén er mere kompliceret. Copyrighten er en kopi, mens man godt kan krænke et varemærke uden at bryde et copyright. Hvis jeg f.eks. markedsførte mig med en lilla dukke der hed Mary og som anbefalde folk at sejle på en færge ville DSB reagere. Spørg i 'jura' om dette.

Foxen77:
5. Øv, kan man slet ikke adressebeskytte sig på nogen måde? Er ikke meget for at bruge min privat adresse.

Næh, det burde du i hvert fald ikke kunne. Jeg vil, som kunde, jo gerne vide jeg ikke handler med en anonym fupper.

Foxen77:
7. Er meget nærrig, studere på SU :-) og ja vil helt sikkert spørge herinde.

Fint!

Foxen77:
8. Mit projekt er meget langsigtet da det skal være et "livs projekt/firma", og jeg er derfor ikke tvivl om at få en masser af produkter. 

Så bygger du et brand skridt for skridt, men sørg for at få penge ind på vejen. Pøj pøj!

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Foxen77:
3. Er det ikke farligt hvis man ikke har, og der er nogle der "stjæler" det ?

Det sker ikke i praksis.

Foxen77:
4. Hvad dækker copyrights, som varemærkeregistrering ikke gør, og omvendt?

Dén er mere kompliceret. Copyrighten er en kopi, mens man godt kan krænke et varemærke uden at bryde et copyright. Hvis jeg f.eks. markedsførte mig med en lilla dukke der hed Mary og som anbefalde folk at sejle på en færge ville DSB reagere. Spørg i 'jura' om dette.

Foxen77:
5. Øv, kan man slet ikke adressebeskytte sig på nogen måde? Er ikke meget for at bruge min privat adresse.

Næh, det burde du i hvert fald ikke kunne. Jeg vil, som kunde, jo gerne vide jeg ikke handler med en anonym fupper.

Foxen77:
7. Er meget nærrig, studere på SU :-) og ja vil helt sikkert spørge herinde.

Fint!

Foxen77:
8. Mit projekt er meget langsigtet da det skal være et "livs projekt/firma", og jeg er derfor ikke tvivl om at få en masser af produkter. 

Så bygger du et brand skridt for skridt, men sørg for at få penge ind på vejen. Pøj pøj!

 

 

Mange tak igen for din svar Yes

Det sætter jeg virkelig stor pris på.

 

Har godt nok været nervøs for der var nogle der ville stjæle mit "logo" eller fortælle jeg ikke må bruge det.

Hvis der nu er nogen der mener det krænker deres logo, og "loven" så siger jeg ikke må bruge mit.

Dette ville være katastrofalt da det kommer til at betyde rigtig meget i branding og design delen

Er det så ikke den enste vej at være sikker, ved at få det varemærkeregistreret?

Eller er copyright loven "nok" ?

Tænker bare hvis et stort internationalt firma mener mit logo er for "tæt" på deres og derfor gennem væremærke "loven" for givet mig forbud om at bruge det.

 

 

 

 

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Du behøver ikke at registrere dig, hvis du ikke kommer over 50.000 kr om året.

Jeg ville ikke selv spilde penge på varemærkning, før senere hen.

 

1. Dvs alt under 50.000 skal man ikke oplyse til skat ?

2. Men hvis det er gratis at registrer sig, skader det vel ikke??

3. Jeg er meget nervøs for mit logo, da jeg måske tror nogle vil forbyde mig at bruge det hvis de synes det ligner deres for meget. Eller vil genere deres brand på anden måde. Og vil derfor gerne have en eller anden sikkerhed for at jeg kan bruge det.

 

mvh

Mikkel

 

 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Du skal registrere det men du skal bruge din selvangivelse istedet for at momsregistrere dig.

2. Hvis du registrere dig og salget er lavt, skal du stadig bruge revisor hjælp. som er udgifter.

3. Dokumenter det er dit og registre det some varemærke senere hvis du ikke har pengene nu.

Hvis du er på studie må du ikke tjener over 70.000.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Hvis du er på studie må du ikke tjener over 70.000.

Det er nu 101.000 kr. som er grænsen;
http://www.su.dk/SU/betingelser/maadutjene/fribeloeb/Sider/satser.aspx

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)