Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms og affiliate = dårlig kombination?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten står clickbank for udbetalingen til affiliates. De ordner alt og jeg modtager bare min del af salget på min clickbankkonto hver gang jeg laver et salg.

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

exite2010:

Håber at få jeres mening om dette, men ummiddelbart lyder det jo til at alle mine salg er engros til ClickBank som er Amerikansk, og dermed behøver jeg ikke opkræve moms. Det løser de fleste af mine problemer.



Hej

Jeg går ud fra at du får et bilag fra Clickbank og ikke selv skal fakturere til dem?

Beløbene på bilaget fra Clickbank er ex.moms (du sælger til et amerikansk firma) og din beregning er derfor korrekt.

Mvh. Ken

Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ken Schultz:

exite2010:

Håber at få jeres mening om dette, men ummiddelbart lyder det jo til at alle mine salg er engros til ClickBank som er Amerikansk, og dermed behøver jeg ikke opkræve moms. Det løser de fleste af mine problemer.



Hej

Jeg går ud fra at du får et bilag fra Clickbank og ikke selv skal fakturere til dem?

Beløbene på bilaget fra Clickbank er ex.moms (du sælger til et amerikansk firma) og din beregning er derfor korrekt.

Mvh. Ken

 

 

Ja jeg får bare en transaktionsoversigt af dem hver gang jeg ønsker det. Udbetaling sker via checks når jeg ønsker det.

Tak for al hjælpen :D Dejligt at man kan få hjælp på amino.dk

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)