Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min idé

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Anton jeg syntes du er super cool...

Det kan godt være det her ikke bliver en million forretning, men det er noget der kan blive til noget hvis bare du tænker på at du aldrig må have økonomi i klemme.

Din fars bil kan du få til at stå udenfor garagen og så opbevare alle de Anders And blade inde i garagen.

Og hvis du får brug for noget webdesign, programmering eller hosting til din side - så skal du endelig bare sige til - *D R Gratis* for en knægt med så meget go som dig...

Famne dejligt at se Wink

Og må lige komme med een lille rettelse Anton - Hvis staves med H... Ellers har du sku vist styr over alt det andet Yes

Fra Mårslet
Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaah... det er er noget jeg lige må have lært det er begyndt at blive til en vane. Men det er også meningen at den skal være lærerig (for mig).

11 årig iværksætter.

Mail: Goocrate@gmail.com

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 04:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvis du har brug for branding, markedsføring eller events, så sig bare til Smile

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anton

Jeg startede også i en tidelig alder med at få idéer, men har desværre ikke været heldig, men prøver og en dag rammer den rigtige idée !

Og du har jo allerede en god forretnings idée (Ps: få reklame plads på din hjemmeside til alle boghandlere eller i det heletage alle udgivere og få en god slat med der også).

Og så længe man elsker det man laver og bliver den erfaring rigere syntes jeg det er iorden at have noget som lærere en hvordan forretningslivet er og alle de faldegrupper der.

Man vil også se med tiden at der er mange der vil prøve at snyde en eller bare tilbyde en service men hvor det er dem der tjener på det og ikke vil tænke på din forretning pas på dem. lad være med at få nogen til at hjælpe dig for penge, men støtte og gode input gratis er ok. nogen som vil din forretning godt.

Og ja det kan godt være der er andre firmaer inden for din kategori, men sådan er det med mange forretninger og alle vil tjene penge og selvfølgelig er der også plads til dig/far.

Men ja nu kan du prøve med din idé og bare gør som du gør nu tro på din idé og stol kun på dig selv og dine forældre :)

Men du vil blive meget inspireret og bliver dygtigere til at forstå forretningsverden og en dag vil du kunne stå ved siden af de store og være rustet til nye udfordringer.

Men pøj og held og lykke.....

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anton

Jeg synes sgu' også, at du er frisk. Dine indlæg bærer præg af at du tænker dig godt og grundigt om - og det er der mange voksne, der kunne lære noget af.

Jeg har ikke tid lige den næste måneds tid, men jeg vil gerne hjælpe med at læse ideen igennem, hvis der er noget at læse samt forsøge at opstille et fornuftigt opstartsbudget - 100% Amino-rabat!

Michael

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jimmy rosenkilde:

Jeg startede også i en tidelig alder med at få idéer, men har desværre ikke været heldig, men prøver og en dag rammer den rigtige idée !

Og du har jo allerede en god forretnings idée (Ps: få reklame plads på din hjemmeside til alle boghandlere eller i det heletage alle udgivere og få en god slat med der også).

Og så længe man elsker det man laver og bliver den erfaring rigere syntes jeg det er iorden at have noget som lærere en hvordan forretningslivet er og alle de faldegrupper der.

Man vil også se med tiden at der er mange der vil prøve at snyde en eller bare tilbyde en service men hvor det er dem der tjener på det og ikke vil tænke på din forretning pas på dem. lad være med at få nogen til at hjælpe dig for penge, men støtte og gode input gratis er ok. nogen som vil din forretning godt.

Jimmy har ret i at det kan være godt at starte i en tidlig alder. Det er nok de færreste der gør kæmpe success første gang, men erfaringen er nok også den mest værdifulde.

Og så lige bekræfte det med at man skal passe på dem og de firmaer der prøver at snyde én eller udelukkende laver forretning på at lade det se ud som om de tilbyder en god service, men hvor man intet får for sine penge. Den fejl lavede jeg desværre et par gange på min første forretning der var en online hardwarebutik. Havde jeg kendt til et sted som Amino den gang havde det været noget helt andet, så bare sug til dig herinde.

Og så tilbyd folk at komme på en liste af nyhedsbrev eller tips til et eller andet. En sådan liste vil du sikkert også kunne bruge senere.

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Anton stor respekt for at du har en ide - og vil afprøve det og har man en ide kommer der flere.

Jeg står med et problem: vi forsøger at rydde op og har nu 4 sorte affaldssække med video film, alt fra disney til motorsav massakren 

Kan man evt. i Københavns området bytte dem til noget andet? 

Fra Mårslet
Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har tænkt at man måske kunne gøre det med mange forskellige ting (bøger, spil, consoller) og så kunne det værre at min fætter og andre kan hjælpe jeg har nemlig familie i England, København og Frankrig.

Mvh. Anton Hjorth

11 årig iværksætter.

Mail: Goocrate@gmail.com

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)