Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mulighed/gode råd se her se her se her

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

har skrevet et indlæg før men det kom der ikke nogle svar på, så prøver igen.

jeg vil meget gerne være selvstændig med tiden, og da det er et stort spring skal det gå langsomt frem.

jeg er rigtig god med mine hænder, og er også uddannet til at arbejde med mennesker.

så min drøm er at starte som fodterapeut, da der er stor sikkerhed for arbejde, og så derefter udvide med massage, så der er sikret kunde tilgang.

Uddannelsen koster penge, og jeg har en stor del af dem, men mangler nogle endnu, det drejer sig om 30000 kr jeg mangler.

og har været rundt med hatten og spørge, men har kun fået svaret at det er krise tider.

så har tænkt at der må da være muligheder for at finde de sidste penge.

og har så tænkt at prøve at finde dem via der bliver lavet en investering min ide med årligt afkast på 20 % årligt i tre år.

inden jeg skriver to eksempler så vil jeg pointerer at der bliver lavet et juridisk dokument via en advokat, der sikrer investors indskydelse af beløb samt afkast. og det er garantien. 

eksembler. 

ved 15000 kr investeret. 

årlig indtjening (investor)  8000. efter tre år 24000 svarende til 9000 tjent udover indskydelse beløbet svarene til årlig afkast på 20%

ved 30000 investeret.

årlig indtjening( investor) 15000 kr efter tre år 45000 svarende til 15000 tjent udover indskydelse, beløbet svarende til årligt afkast på 25 %

investor vælger om der skal gives månedligt, kvartalmæssigt eller årlig beløb.

andre vilkår kan forhandles, men der vil altid blive givet en garanti.

håber det her har vakt interesse, eller der nogle der sidder inde med gode råd.

mvh dennis jensen

svar på spørgsmål og yderligere samt adresse og nummer oplysninger fås ved henvendelse på deje@live.dk

på gensyn

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)