Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino-bruger: Du er vist ikke helt normal

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Engang imellem, når det kommer over mig, tager jeg en stak kogebøger og finder en hel masse spændende opskrifter frem som jeg kunne tænke mig at lave. Dem lægger jeg så i køkkenet, slået op på de opskrifter jeg har fundet frem og dem laver jeg så efterhånden som jeg synes jeg har tid....

Men det ender nu tit med et par madder eller rester fra fryseren (det hedder vist færdigretter nu om stunder...)

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg handler ind på vej hjem hver dag, en sjælden gang imellem handler jeg ind til 2 dage.
Jeg kan godt lide, at maden er helt frisk, derfor hver dag.
Jeg plejer ikke at planlægge, hvad jeg skal have til aftensmad, det er noget med at se, hvad de lige har i butikken, som ser lækkert ud.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv har jeg tidligere handlet efter fornemmelsen af min mave, altså når jeg var sulten :)

Men har de sidste par måder forsøgt at ændre mine vaner (for også at smide nogle kg), og er derfor blevet nød til at være lidt mere struktureret. For handler jeg mens jeg er sulten, jaså går det ikke for godt :)

Dvs. jeg handler ind til 2 dage af gangen, og ved mere eller mindre altid hvad det næste måltid består af. 

På et par måneder har det kostet mig 13 kg., heldigvis er der nok at tage af Stick out tongue

Fra Skive
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Jeg ønkser mig at lave en ugeplan.... men ender tit i ? og suk ved køleskabet.

Jeg holder et enkelt madblad - Mad. Bruger noglegange opsktifter fra bladet eller deres hjemmeside.

Alle de ugeplaner jeg finder i bladene er fine, men i en kræsen familie er der oftes 2 eller 3 retter der vil blive rynket på næsen af. Jeg har været tilmeldt retnemt.dk og kasserne herfra fungerede fint, men jeg bor i det mørke Jylland, her leveres ikke længere, desværre.

Jeg kunne tænke mig følgende:

En liste med 10-12 forskellige retter, hverdagsretter - ikke alle de der ingredienser man aldrig bruger ellers! Alle retterne har en tidsangivelse, vi har brug for de hurtige dage. Alle retterne har en sværhedsgrads-karakter - nogle gange vil jeg gerne kaste mig ud i knapt så enkle ting.

Når man så vælger retterne, så retter indkøbssedlen sig ind efter valgene. Altså forstil dig at putte retterne i indkøbskurven og så køber man ind efter "totalen" - nej og tænk lige hvis et (landsdækkende tak) netsupermarked leverede de udvalgte varer???? SMART.

Omregne i antal personer (2-4-6) ville også være dejligt.

Måske udviddes retterne med er weekend-liste, og der kan du så gi den gas med alt det sværre/mystiske.

Luise

Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Korsør
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, prøv at kigge på denne side: www.madopskrifter.nu
Der ser det ud til at man kan hvad du søger.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)