Hej Lasse,
Har ikke hørt om man kan gøre det via Google Adwords, i Google Analytics kan der være nogle muligheder til at måle og tracke de salg der kommer. Men ikke optimalt for det du efterspørger lige nu.
Som jeg umiddelbart læser det, så har du kun samarbejde med ét website? "Jeg har et samarbejde med et website som ønsker at promovere mine webshops"
Hvis det er tilfældet, kan aftaler med affiliate netværk være en rigtig god løsning for dig, herved vil du få adgang til alle de sites affiliate netværket har opbygget samarbejde med. Det svinger mellem et par hundrede op til flere tusinde website per netværk.
Der kan så være andre årsager der gør at denne éne partner du oplyser om ikke ønskes administreret igennem et affiliate netværk, hvilket kan være ganske forståeligt. Om det er tilfældet her ved jeg ikke?
Lige nu har du behov for at kunne koordinere et samarbejde med én partner, og umiddelbart kan aftaler med et eller flere affiliate netværk være meget potentielt for dig inden for kort tid. Behovet ændrer sig løbende for mange forskellige typer kampagner, aftaler og samarbejder.
Det har vi bl.a. specialiseret os i at koordinere hos TraceAd, hvor du med vores værktøj TraceAd Marketingkoordinator kan booke og koordinere alle dine kampagneaktiviteter og aftaler på kryds og tværs af medier, mediebureauer, affiliate netværk etc. Værktøjet hjælper dig også med at koordinere alt din eksterne trafik ensartet op med bl.a. Google Analytics så du kan udnytte potentialet ved Google Analytics .
Du er velkommen til at tage fat i os eller sende mig en mail, så kan vi opsætte en intro til dig så du kan teste systemet.
Men, ud fra min umiddelbare opfattelse af dit behov lige nu, kan det være en god mulighed for dig at tage fat i affiliate netværkene for at høre om dine muligheder for kampagner, priser, betingelser m.v.
Mvh
Martin Mollerup