Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 blogs, hvor skal jeg lægge mine kræfter (og penge) nu?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er for kort tid siden oprettet disse 3 blogs:

www.medlethed.dk - jeg er selv  i gang med en livsstilsændring og det skriver jeg om, forhåbentlig er der så også nogen der køber de produkter jeg relaterer til. Jeg har en facebook gruppe til denne side.
Min egen tanke til indtjening: facebook annonce med info om konkurrence hvis man melder sig ind i facebook gruppen. - jeg skriver så til gruppen en gng om ugen med info om de nye indlæg på bloggen.

www.mobilfif.dk - nyheder og info om mobiler, abonnementer og tilbehør - der skal bare sælges ting fra, jeg regner ikke med nogen trofaste brugere her.
Min egen tanke til indtjening: facebook annonce med billede af mobil, og på siden et link til udbyderen og så håbe på et salg inden cookien udløber.

www.mobilt-bredbaand-priser.dk - sammenligning af priser på mobilt bredbånd - her skal bare sælges mobilt bredbånd, forventer heller ikke her trofaste brugere.
Min egen tanke til indtjening: facebook annonce om det billigste mobile bredbånd, og på siden, en sammenligning ud fra behov, med link til udbyderen og så håbe på et salg inden cookien udløber.

Mine spørgsmål er nu:

  1. Hvor ville i lægge markedsføringskronerne facebook annoncer eller adwords
  2. Hvor lidt kan man nøjes med og stadig opnå effekt
  3. Hvilken blog ser i flest muligheder i nu og her og på længere sigt.

Da jeg ikke har de store investerings muligheder skulle jeg gerne generere noget omsætning til at bygge videre med.

Glæder mig til at høre fra jer.

Med venlig hilsen
Sonny

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vægttab bliver aldrig en "mindre" branche ;-)

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 135
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stemmer på Mobilfif... Du kunne evt. henvende dig til den målgruppe der ikke er så teknisk på smartphones.

Jeg fornemmer at mange gerne vil have dem, men de færreste ved hvor og hvilke man skal vælge.

Held og lykke med det.

Cammilla

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det emme du kan blogge dagligt om og du har en unik viden  om, dette vil jeg satse på.

Hvor har du flest kontakter henne ?

Jeg ville på vægt tab grundet har en unik viden om dette felt bl.a. indenfor fitness og hvad der giver meste vægt tab og bedste grundet jeg trænet siden jeg var 4 år og har løbet før højt elite niveau.

Med du har sikkert en unik viden du kan skriv specielt godt om , da vi alle er specielle gode mennesker med en unik viden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)