Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

giv mig en ide og gøre mig til en rig mand

Side 12 ud af 13 (126 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Jun 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk flere gode ide´´er end jeg har tid og ressourcer til at føre ud i livet.

 

Så hvis dit spørgsmål var/er seriøst ment - så lad mig det vide.

Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en idé til dig her

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er egentlig imponerende så mange, der gider give respons til en, der ikke selv gider at tænke :-) Og ja, jeg har selv gjort det. Det her er indlæg nr. 113 i den her tråd! Hmm.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Forleden sad jeg og kiggede på den der mislykkedes opsendelse af en rumraket fra Bornholm (en sætning jeg aldrig troede jeg skulle skrive), samtidig med at jeg prøvede at Google lidt omkring "space tourism". Og der var det åbenbart at der slet ikke er noget rigtig godt site/community omkring space tourism.

Så med en lille sjat penge kan du lave et Joomla site med blogs, forum osv. Lidt ligesom Amino, bare om space tourism. Og så med en ordentlig røvfuld tid kan du fylde indhold på.

Hvis du kan lave det bedste site om space tourism, kan du tjene kassen på det når det rigtig bryder igennem.

En gratis idé herfra. Problemet er at det kræver at du rent faktisk interesserer dig for det, for ellers vil du kede dig ihjel med at finde alt det indhold.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

rumraket, kedeliiiigt

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugt_cykler_barnevogn_købes:

rumraket, kedeliiiigt

Jeeesez, når du får at vide, at du skal gå efter din passion og lave det, som du kan lide, bliver du mopset - her er et meget godt eksempel på, at du skal gå efter det, som du kan lide og ikke bare det, som giver dig mulighed for at tjene kassen på det.

Man tjener ikke kassen på at lave det, som man ikke kan lide - se det i øjnene, fætter.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Alei:

Jeeesez, når du får at vide, at du skal gå efter din passion og lave det, som du kan lide, bliver du mopset - her er et meget godt eksempel på, at du skal gå efter det, som du kan lide og ikke bare det, som giver dig mulighed for at tjene kassen på det.

Man tjener ikke kassen på at lave det, som man ikke kan lide - se det i øjnene, fætter.

Jamen helt ærligt, så overrasker det overhovedet ikke mig. Det ses ofte at vi er "eksperter" i at vurdere udfra det kendskab vi mener vi har, udfra andenhåndsviden eller blot vurderer udfra et overfladisk kendskab.

Det er ligesom når noget lyder for godt til at være sandt, så er der rigtig mange der mener det er grund nok til ikke at undersøge nærmere.

Lyt og undersøg...undersøg GRUNDIGT. Det er muligt at rumraketter pludselig kan virke spændende når man sætter sig ind i det.

Brugt_cykel:

Nu virker du ikke som en der har voldsom stor lyst til at give den en skalle, arbejde en masse timer uden at få det store afkast.

Nu har jeg lige været 2 dage på iværk messen, og håber da ikke du har været derude, for hold da op hvor handlede meget om at netværke og en stor del e-handel, som jo er to meget vigtige ting for NM/MLM (som du jo aldrig skal være en del af), der er selvfølgelig også mulighed for at arbejde med disse to ting uden at det er MLM firma man arbejder med. Men her kunne jeg da godt tænke mig at vide:

Ville en webbutik være interessant, hvor du f.eks. markedsførte den via facebook/twitter, Google, nyhedsbreve og netværk være interessant?

Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej martin,

Tak for dit indlæg. Jeg må indrømme webshops skræmmer mig eftersom jeg kender en del som har spildt penge på webshops!

Fra København S
Tilmeldt 1. Nov 09
Indlæg ialt: 34
Fra  UpCopenhagen 2ndhand Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hmmm. Ville bare lige hoppe med på bølgen, af besvarelser i denne tråd. Hader at føle mig udenfor! Hvad sker der - hvorfor svarer vi denne mand?:-)Yes

Side 12 ud af 13 (126 indlæg)