Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af hosting til wordpress

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg skal have sat en wordpress side op og i tænker at i amino´er, må kunne anbefale en god og nogenlunde stabil host Smile

Da det "kun" er en blog skal det være en billig host 10 - 20 kr mdr. og jeg må derfor vælge at gå på kompromi med stabiliteten. Jeg kunne selvfølgelig vælge one.com eller gigahost.dk, men jeg har bare hørt så meget dårligt om netop de 2 hosting firmaer...

Hvad er jeres anbefalinger???

/Henrik

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Unoeuro.com - jeg er godt tilfreds med dem!

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Jeg synes nu Gigahost.dk virker fint til en WordPress side. Jeg har brugt dem til mange hjemmesider med WordPress, og har aldrig rigtig haft problemer med det. De har dog en dårlig support, og lange svartider, men ellers er det rigtig godt.

One.com er lort efter min mening :)

Ellers er der UnoEuro.dk, som jeg mener er den bedste danske host - med undtagelse af dem der tilbyder dedikerede servere, men det er som regel til mere end bare en hjemmeside med WordPress.

Håber det hjalp. God dag!

Fra Helsingør
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Men har jeg hos unoeuro.com fuld adgang til databasen eksempelvis via phpmyadmin?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik2055:

Men har jeg hos unoeuro.com fuld adgang til databasen eksempelvis via phpmyadmin?

Ja, lige med undtagelse af oprettelse af nye databaser. Det mener jeg man kan få dem til, men man kan ikke selv gøre det. Er dog ikke helt sikker.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Henrik2055:
Jeg skal have sat en wordpress side op og i tænker at i amino´er, må kunne anbefale en god og nogenlunde stabil host

 

De er nye i feltet, men virker rimeligt seriøse

 

http://meebox.net/

Fra Helsingør
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Super!

Det er bare lidt tabeller der skal oprettes, så det er helt perfekt

/Henrik 

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik2055:

Hej Amino´er

Jeg skal have sat en wordpress side op og i tænker at i amino´er, må kunne anbefale en god og nogenlunde stabil host Smile

Da det "kun" er en blog skal det være en billig host 10 - 20 kr mdr. og jeg må derfor vælge at gå på kompromi med stabiliteten. Jeg kunne selvfølgelig vælge one.com eller gigahost.dk, men jeg har bare hørt så meget dårligt om netop de 2 hosting firmaer...

Hvad er jeres anbefalinger???

/Henrik

Hej Henrik,

Vi har, med hjælp fra vores fra vores Wordpress-kunder, skabt en virkelig optimal platform til Wordpress, som jeg personligt er ret stolt over. :-)

Kom gerne forbi vores landing-page om bl.a. vores setup til WordPress.



@Henrik Nielsen: Mange tak for anbefalingen! Yes

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 135
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skiftet udbyder et par gange de sidste par år, men har længe været super tilfreds med Internet123 www.i123.dk.

Desuden får du wordpress installeret automatisk og skal ikke selv rode med databaseopsætning.

Cammilla

 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

unoeuro.com hvis det skal være billigt, der har jeg mange sider liggende og har aldrig oplevet problemer og deres support er hurtig og god selvom de kun kan kontaktes online online.

wannafind.dk hvis det skal være endnu bedre og mere stabilt også med telefon support. Det er i øvrigt samme firma der kører de de sites - både unoeuro & wannafind er kendt for deres kvalitet. Har aldrig oplevet problemer og begge services er hurtige og stable :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)