Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate på facebook - en side eller en gruppe?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang: Hej Affiliate-Aminoer

To hurtige spørgsmål til de vidende:

1. Hvad er bedst at oprette, en side eller en gruppe - med henblik på Affiliate indtjening?

2. Hvordan opretter jeg en side? Jeg kan godt oprette en gruppe, men kan ikke se, hvor jeg opretter en side?

Dbh

Thomas

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang: Hej Affiliate-Aminoer

To hurtige spørgsmål til de vidende:

1. Hvad er bedst at oprette, en side eller en gruppe - med henblik på Affiliate indtjening?

2. Hvordan opretter jeg en side? Jeg kan godt oprette en gruppe, men kan ikke se, hvor jeg opretter en side?

Dbh

Thomas

 

1. En side! Hvis du opretter en gruppe, kan du ikke skrive ud til folk.. Eller jo, det kan du godt, men det vil ikke komme på deres væg, men inde under Beskeder > Opdateringer, hvor ingen kigger.

2. Bare søg på "Side" i søgefeltet, og så siger resten vidst sig selv. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 204
Fra  TEZZO Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Tobias så rigtigt siger, så skal du klart vælge en side, hvis du har ambitioner med den :)

I venstre side er der noget der hedder "Annoncer og sider". Så når du kommer derind vælger du "sider", og så "opret side" i højre hjørne.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer begge! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)