Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vand på flaske bliver den nye slagmark!!!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Miljø er et fælles ansvar og derfor bør alle bidrage til at ændre denne cyklus.

Aminoer for miljøet!

Amino.dk bygger blandt andet på hjælpsomhed og hvorfor skulle dette emne behandles anderledes med den kæmpe mængde af overskud, som forummet til dagligt viser?

Så hvad med vi laver en netværksdag på forskellige datoer rundt om i landet - hvor man kan netværke og møde nogen af de spændende mennesker bag profilerne og samtidig giv en hånd til miljøet?

Nogen der er friske eller skal jeg alene ud?

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da også rigtig fint, at man bare vil afskaffe vand på flaske.

Men man kunne jo så starte et helt andet sted først: nemlig at udbedre de forskellige vandforsyninger og indholdet af de i mange steder af verden. Når man tager på ferie til mange lande sydpå, ja så er det bare farligt at drikke vandet fra vandhanen dernede, fordi det indeholder en række stoffer, som vi ikke er immune overfor. Derfor køber man vand på flaske. 

Derfor kunne man med fordel bruge ressource på denne problemstilling først, frem for at møde den i næste omgang, hvor det bliver et kæmpe problem.

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Sjovt at falde over dig herinde!

Lyder som et godt initiativ... godt at se du er ovenpå igen og er så aktiv herinde... du ligefrem sprudler jo af overskud og energi!!

Du kontaktes snart ang det vi snakkede om sidst... med mindre du kontakter mig først :-)

Venlig hilsen

K

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Og så er vand på flaske bare ik sundt, om det er den ene eller anden type vand... Vand + Plastik = en meget dårlig cocktail!

 

I det mindste er de danske forhold sådan, at det aldrig vil være sundere end det vand, vi får ud af vandhanen. Det indeholder fx flere bakterier, ofte så mange, at det ikke ville blive godkendt til at komme ud af vores vandhaner. Tilsyneladende ikke et faktum, der ændrer folks forbrugsvaner, men i det mindste noget, der jævnligt er oppe at vende i pressen, især i agurketiden :) Fx http://www.information.dk/138534

Mvh.

Jakob

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob:

Fashion-Seller:

Og så er vand på flaske bare ik sundt, om det er den ene eller anden type vand... Vand + Plastik = en meget dårlig cocktail!

 

I det mindste er de danske forhold sådan, at det aldrig vil være sundere end det vand, vi får ud af vandhanen. Det indeholder fx flere bakterier, ofte så mange, at det ikke ville blive godkendt til at komme ud af vores vandhaner. Tilsyneladende ikke et faktum, der ændrer folks forbrugsvaner, men i det mindste noget, der jævnligt er oppe at vende i pressen, især i agurketiden :) Fx http://www.information.dk/138534

Hold da op... Chokerende tal i artiklen :S

Og så kalder de kildevand for sundt! Det burde være falsk markedsføring...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, puha - det er virkelig rystende. Men det er jo klart, når man tænker over det - hvor meget den overskydende plastikflaske tilsviner miljøet, ligesom alle andre flasker.

Jeg har heller ikke forstået, at man kan sælge vand på flasker, når man kan tappe rent vand fra hanen - gratis. Lidt tyder jo på, at så kan man også sælge sand i Sahara.

Jeg var på Mallorca i sommer og her kan jeg forstå det, hvilket er den eneste gang, jeg nogensinde har købt vand på flaske. Men noget undrer mig også - jeg var på Mallorca 25 år siden og der smagte vandet ligesom det gør i dag. Hvorfor pokker er DEN udvikling ikke kommet videre på 25 år?

Nå, jeg er nok for gammel til vand på flasker. Jeg er jo vokset op i en tid, hvor det ikke eksisterede, men vi overlevede ;-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror heller ikke at det er direkte skidt at der er kommet pant på vandflaskerne her i DK.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)