Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SmykkeMester.dk launch, feedback velkommen

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har for ikke så lang tid siden åbnet www.SmykkeMester.dk hvor jeg sælger barnedåbsgaver med gravering, børnesmykker, børnebestik osv.

Jeg håber I vil tage jer tid til at kigge og komme med noget feedback.

På forhånd tak.

Venligst

Jacob Nordahl
www.smykkemester.dk

ps.Hvis i finder nogle stavefejl, kan i deltage i vores stavefejls konkurrence via SmykkeMester.dk's facebook gruppe.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser da rimeligt lækkert ud. Kunne da godt overveje at købe en sparrebøsse til min datter! :-)

Det er en rigtig fin ide med en stavefejlskonkurrence.

God fornøjelse med projektet.

/Lars

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tak for din tilbagemelding.

Send mig en PB, så kan vi finde en test køber pris, mod feedback på hele køb oplevelse, lige fra butikken, bestilling, levering og hvad du ellers måtte opleve.

Venligst

Jacob Nordahl
www.smykkemester.dk

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jacobnordahl:

Hej Alle

Jeg har for ikke så lang tid siden åbnet www.SmykkeMester.dk hvor jeg sælger barnedåbsgaver med gravering, børnesmykker, børnebestik osv.

Jeg håber I vil tage jer tid til at kigge og komme med noget feedback.

På forhånd tak.

Venligst

Jacob Nordahl
www.smykkemester.dk

ps.Hvis i finder nogle stavefejl, kan i deltage i vores stavefejls konkurrence via SmykkeMester.dk's facebook gruppe.

Hej Jacob

Flot side - jeg syntes måske den er lidt kedelig - mangler personlighed med lidt mennesker eller farver på siden.

Du viser jo til lidt "døde" ting som ofte er lidt kolde at se på, havde været dejligt med lidt mere varme, eller mennesker som giver lidt personlig på siden.

Ellers syntes jeg den er brugervenlig, flotte billeder, enkel tekster på produktet.

Ja bare et hurtig indspil fra min side.. ;)

Held og lykke til med din side...

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtige flot hjemmeside den virker yderste troværdig Smile

Logo i venstre side sæt t billedet der , i stedet for der kun står smykkemester .

Længere titlen til google der står ku smykke mester det forstår folk ikke der søger ud på google , lav en sigende titlen , jeg mener denne her der skal forbedres <title>Smykke Mester </title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin og enkel side, Kunne dog også godt savne lidt farve. om det bare er at du laver dit logo i en farve eller du ligger en baggrundsfarve ind, tror jeg er lige meget. Bare det hele ikke bliver grå og hvid.

Og så så jeg lige på nogle af dine rør til dåbsattest. Du har en der hedder

Lyseblå dåbsrørholder, fortinnet til 260kr.

Hvis jeg købte den ville jeg bliver skuffet hvis jeg kun fik en holder til et dåbsrør, så måske du skal ændre titlen på den, er vel en firkantet æske til dåbsattest? og ikke bare en holder...

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for din konstruktive feedback. Det er altid godt med en anden vinkel på tingene.

Det vil jeg prøve at have i baghovedet. (med varmen)

Igen tak.

Venligst

Jacob Nordahl
www.smykkemester.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for dit indlæg og din ros af hjemmesiden.

Øverste venstre hjørne, det er logo'et eller har jeg misforstået?

Med hensyn til længere titler, jeg er ikke sikker på jeg forstår det korrekt, fx. http://smykkemester.dk/shop/rasmus-klump-bestik-195p.html = Rasmus Klump - Bestik - Smykke Mester, var det det som du gerne ville have lavet? Eller mener du at der skal stå "Smykke Mester - OG SÅ EN PAYOFF"?

Med venlig hilsen

Jacob Nordahl
www.smykkemester.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LSMagle

Tak for dit svar.

Med hensyn til farver kunne det da spændende at lave en A/B test på når min trafik mængde er tilstrækkelig.

Ang. den lyserblå dåbsrørholder, så er det faktisk en holder til dåbsrøret, hvis man ikke ønsker at have den på fod, den er også lidt nemmere at sætte væk i holderen.

Man kan dog også bruge den som en firkantet æske til dåbsattest.

Med venlig hilsen

Jacob Nordahl
www.smykkemester.dk

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Først og fremmest tillykke med din webshop.

Her et par punkter.
1) Som andre brugere har nævnt så ville det være godt med et payoff/slogan
2) Siden er farveløs. Der er meget gråt i gråt. Jeg bruger ofte http://kuler.adobe.com/ når skal jeg bruge  farvekombinationer eller bare inspiration
3) Dine ikoner af betalingskort mener jeg skulle stå under din varekurv
4) Har du overvejet andre farver til dine info og bestillingsknapper?
5) Det mest kritiske punkt jeg har: er den bagvedliggende kode til din webshop. Det er virkelig dårligt håndværk og på ingen måde søgemaskine-venligt. Jeg er sikker på jeg kunne koge koden ned med en 30-40% måske endda 50%. Nu ved jeg ikke om det er 1)en færdiglavet webshop løsning du har købt eller om det er en 2) webshop lavet fra bunden...hvis nr. 2 gør sig gældende så håber jeg ikke du har betalt for det !:-)

Det var alt herfra.

MVH Jimmy Snedker
Grafisk Håndværker

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)