Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flytning af hjemmeside fra et CMS til et andet?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en hjemmesideside hvor jeg ikke syntes, at CMS modulet er så brugervenligt.

Kan man flytte hjemmesiden som den er nu til et andet CMS og hvilket anbefales? Og hvad skal man regne med at det koster?

 

/Bo

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo,

Det kommer helt an på hvordan hjemmesiden er opbygget. Hvis du sender et link, kan vi se hvilke funktioner der er brug for og hvor omfattende det er. Amino ville være sindsyg svær at flytte, mens den lokale tømrer som kun har 3 sider med alm. indhold og en mailformular kan flyttes på 30 minutter.

Hvilket CMS bruger du nu?

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

den lokale tømrer som kun har 3 sider med alm. indhold og en mailformular kan flyttes på 30 minutter.

Afhængig af hvilken platform der flyttes fra og til, og eksklusiv den tid det formentlig vil tage at konvertere design, opsætte redirection osv.

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det et link til hjemmesiden? www.obtain.dk

Jeg tror det er leverandørens eget CMS.

Sitet ligger på one.com

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo,

Vi laver mange overflyttelser som du efterspørg, og prisen afhænger hos os altid af hvor meget indhold der skal flyttes, da det fx. kan tage rigtig lang tid at flytte en side med et kæmpe galleri.

Din side indeholder noget flash på forsiden kanjeg se, ellers er der ikke så i den. Så jeg vil mene at vi kan flytte din hjemmeside over i WordPress for omrking 5-6.000 kr.

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Umiddelbart vil jeg kunne konvertere en side som den til Joomla! CMS til kr. 7.000,00.

Problemet for din nuværende side er at forsidemenuen er baseret på flash, og de fleste af dine overskrifter er lavet som billeder. Af SEO-mæssige hensyn bør der findes en anden løsning til disse.

En direkte konvertering, uden at tage højre for ovenstående vil kunne laves for kr. 5.000,00.

Kontakt mig gerne på kasper@infront.dk for yderligere dialog.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så skal der lægges en strategi for de gamle URL'er, så de peger korrekt over på de nye, så Googlebot (og brugere iøvrigt) ikke støder på nogen 404 fejl :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input.

Jeg tager den lige med min partner om hvor meget vi afsætter til projektet, idet vi også lige skal have ændret et par ting :-)

/Bo

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)