Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du bruge en knægt som mig?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Aminoer

 

Jeg er en knægt på 22 år, som står i den uheldige situation, som så mange andre, at jeg ikke kom ind på mit studie. I den andledning, søger jeg nu et job på deltid eller fuldtid. 

Lidt om mig selv:

Af person er jeg meget udadvendt, seriøs og altid i godt humør. Jeg har kørekort B hvis dette skulle have indflydelse.

 

Inden for kundekontakt kan jeg nævne, at jeg som fritidsjob har været ansat som salgsassistent i tøjbutikken Wagner i Ballerup centret, derudover har jeg erfaring fra Salescorp hvor jeg hovedsagligt beskæftigede mig med salg af Viasats produkter. I begge nævnte job viste jeg, at jeg havde flair for og trives med salg og kan snakke med mennesker. Dette gav mig gode salgsresultater både i tøj-branchen og inden for telefonsalg, hvor jeg ofte opnåede at blive topsælger ud af ca. 100 medarbejdere. I forbindelse med min ansættelse i Salescorp, har jeg fået 2 salgskurser, grundlæggende salgsteknik og efterfølgende videregående salgsteknik. Igennem disse 2 job har jeg vist, at jeg hurtigt går i spænd med folk, og hurtigt kan skabe en dialog og salg.

 

Jeg har også tidligere arbejdet i BWV A/S, hvor jeg har fungeret som projektsupporter, hvor jeg har arbejdet med dokumentstyring (Mdoc), Access database og almindelige Microsoft programmer. (se videre i CV)

 

Jeg har endvidere arbejdet som teamleder i en af Danmarks største webdesigner-virksomheder, som jeg ikke må nævne på dette forum. Der viste jeg mod og vilje til at få opgaver løst, samt til tiden! Som teamleder havde jeg ansvaret for 6 grafikere, og skulle sørge for at opgaverne blev lavet ordenligt, og blev lavet efter kundens ønsker.

 

Jeg er på ingen måde kræsen overfor nyt udfordrende arbejde, og prøver at gøre alt med et smil – Er i øvrigt utrolig lærenem.

 

Jeg har til dagligt et firma på deltid sammen med min partner, og elsker iværksætteri. Dette gør, at jeg har forstand på utrolig mange ting, når det handler om at føre virksomhed og er fyldt med ideer, til viderudvikling af internet baserede virksomheder.

 

 

Jeg håber mit indlæg har vakt jeres interesse, og glæder mig til at høre hvad i kan tilbyde. 

 

Med Venlig Hilsen

Theis

 

 

CV:

 

Uddannelse

10. klasse

1½ år på Herlev gymnasium

2½ år på BEC-Business (HHX) – Afsluttet 18/6 2009-06-26

 

Kurser

-      Grundlæggende salgsteknik

-      Videregående salgsteknik

 

Erhvervserfaring

 

Fritidsjob

Silvan – vareopfylder

Netto – Servicemedarbejder

Tøjbutikken Wagner – Salgsassistent

Salescorp – Telefonsælger

Netto – 1. Assistent

 

Fuldtidsjob

Babcock Wilcox Vølund - Projektsupporter

-      Udførelse af dokumentation ved udfyldelse af Access databaser med tilhørende papir arbejde.

-      Udførelse af fakturering af regningsarbejder udført fra lister i Excel fra økonomisystemet.

-      Registrering af videndeling bestående i indtastning af timer og job nr. og efterfølgende udførelse af fakturering.

-      Udførelse af grundlag for Engineering ved opmåling på forbrændingsanlæg.

-      Arbejde i dokumentstyring Mdoc bestående af oprettelse, registrering, kopiering.

-      Udført fakturering af reservedele ud fra lagersystem Ipcos.

-      Udført forefaldende arbejde i forbindelse med flytning.

 

Teamleder i webdesigner-virksomhed

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvor er du fra?

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var et godt spørgsmål :)

 

Jeg er fra Skovlunde, 13km uden for københavn midte. Søger i hele Storkøbenhavn, hvis det er et krav, at jeg skal hen til en arbejdsplads. Hvis arbejdet kan gøres hjemmefra, har placering ingen indflydelse. :)

 

Med Venlig Hilsen

Theis

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Bumper lige. Håber der kommer flere henvendelser :)

 

Med Venlig Hilsen

Theis

Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du egen bil? (og kørekort Smile  )

 

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en dele-bil - Vil sige jeg har bil hver anden uge. :)

 

Mvh

Fra Brønderslev
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Skulle du være intersseret i network så er der mange muligheder.

og jeg kan altid bruge en ung frisk makker.

firmaet er startet op pr. 1-5/2010

og der er uendelige muligheder for at få godt gang i en x-tra indtjening.

du kan kigge lidt på dette link  www.my-nwa.com

pt. er der 12 produkter som man kan sælge, men det er målet at ha' 100 forskellige firmaer i strukturen inden for 5 år

 

kig på det og se om det er noget der kan bruges

Ha en god dag.

hilsen steen

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen

 

Er desværre ikke interesseret i at arbejde med MLM. :)

 

Ellers tak.

 

Mvh

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Rpke:
Jeg har til dagligt et firma på deltid sammen med min partner, og elsker iværksætteri. Dette gør, at jeg har forstand på utrolig mange ting, når det handler om at føre virksomhed og er fyldt med ideer, til viderudvikling af internet baserede virksomheder.

 

Hvad laver i der ?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Singularity:
Hvad laver i der ?

 

Jeg har ikke lyst til at sætte min Amino profil, sammen med firmaet, Da firma-profilen også er ret aktiv på Amino. 

Vil dog gerne skrive det i en PB :)

 

Med Venlig Hilsen

Theis

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)