Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trappevask

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Fra  Lindberg Service Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har et lille rengøringsfirma der ønsker at øge omsætning.   Vil nok satse på trappevask . hvordan for jeg nemest fat på kunderne. mvh kr lind

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Løsningen ligger lige for næsen af dig!

TRAPPEVASK skriver du i overskriften - hvad er det for en fisk.....'

Har du en trappe der skal vaskes? - kan du vaske trapper? - vil du vaske trapper? - eller hvad har du gang i?

Hvis jeg nu var en reklamemand der måtte forære en uges TV reklame på TV 2 væk - ville jeg så nogensinde finde dit ønske om at få flere kunder?

Hvordan finder jeg nemmest kunderne? - spørger du så - og fortsætter; " vil nok satse på trappevask" -  betyder det, at du ikke aner om du overhovedet gider?

Hvis du forventer at nogen vil bruge tid på at hjælpe dig videre, med den indstilling, så forstår jeg egentligt godt hvorfor du er et lille rengøringsfirma. Så længe det varer... 

Kom ind i kampen...........

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Michael siger , så skal du nok bruge fantasien og lidt vilje, hvis du gerne vil have et større firma. Men jeg kender branchen, og ved at der er tusindevis som dig, der har et lille rengøringsfirma som beskæftiger sig med enten trappevask, kontorrengøring eller ejendomsservice.

Du kan finde kunder til trappevask på følgende måder :

Læs her :

Kunder til trappevask

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at smide en reklame ind af brevsprækken i de områder du ønsker at tilbyde din service?

Nogle opgange har også en opslagstavle

 

Hilsen

Finn Bennetsen

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Utraditionel markedsføring da kampen i branchen er hård.

Få fat i nogle hvide engangsklude - gå ind på trappen og tør af langs balustrene. Send kluden til formanden der fremgår af opgangstavlen og skriv at deres trapper fortjener en bedre behandling via dig.

mvh

kjeppe

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne evt. kontakte virksomheder, som har de sammen ydelser, som du selv ønsker at etablere. Der er mange som gerne ville fortælle om deres "historie/erfaringer" (folk elsker at snakke om dem selv).

Så kontakt en virksomhen som ligger langt fra dig og brug dem som en form for mentor eller samarbejdspartner. Det er nemmere at få hjælp af folk som du ikke er i direkte konkurrence med.

Jeg bruger selv en virksomhed der hedder Aalborg Trappevask som er yderst professionele service og til en god pris. Tjek eventuelt deres hjemmeside www.aalborgtrappevask.dk

Hilsen sune

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også enig med dyrebilen - hvad vil du egentlig? - Har du nosser og er du klar til at tjene dine egne penge, så lad være med at være vattet i en reklame for dit firma. Kunderne lugter det lynhurtigt og så går de videre til den næste.

Selvom jeg normalt ikke vil anbefale det, så er trappevask vel en branche hvor man godt kan tillade sig at prale. - Altså, det kan vel praktisk talt ikke gå galt.

Så, kom i gang kammerat. De penge samler ikke sig selv op :)

Dennis

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt annoncer op i supermarkeder og kontakt de forskellige boligforeninger. Hvis du ikke allerede har gjort det ;-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det er godt nok en gammel tråd. men alligevel. Nu ved jeg ikke om trappevaskerfirmaet fra Aalborg allerede har lukket og slukket, men noget kunne tyde på det da de ikke findes hverken på link eller ved at google! Jeg tror ikke på alt det pjat med at plastre hele byen til med reklamer. Internettet er alt for effektivt til det. Og forskellen er at det er folk der er i markedet der søger DIG, istedet. Mit forslag er derfor:Fortæl dine kommende kunder på nettet hvor du distancerer dig fra alle de andre. Fokus, divergens og en samlet pointe. Det gælder stadig i 2012. Ikke at det er et mantra og at intet andet hjælper, men bare godt at have liggende i baghovedet. Også hjælper det også dig selv med at holde fokus og være skarp, når du læser din egen reminder;) Held og lykke med projektet trappevask og ejendomsservice.

BH

Lars

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

"Lars´s opgave liste tirsdag morgen"

Linkbuild i gamle tråde på amino (tjek)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)