Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

surftown vs. Gigahost!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, jeg vil gerne lave en affiliate hjemmeside med Wordpress i, jeg ved at både surftown og gigahost tilbyder et webhotel med Wordpress. men hvad er bedst af de to? Håber I kan hjælpe!


Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brugt gigahost.dk i snart 3-4 år og har aldrig oplevet problemer med dem.

Så kun ros herfra til dem. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

er det nemt at installere Wordpress på den?


Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan arbejde med FTP, så er det intet problem. De har ikke en one-click installer

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du gøre det for mig, altså lægge Wordpress op på hjemmesiden i gigahost, jeg skal nok selv fylde den ud, det er bare det med at få det til at virke :)


Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Christianjohn:

hej, jeg vil gerne lave en affiliate hjemmeside med Wordpress i, jeg ved at både surftown og gigahost tilbyder et webhotel med Wordpress. men hvad er bedst af de to? Håber I kan hjælpe!

Jeg vil ikke fremhæve hverken surftown eller gigahost frem for hinanden, da jeg ingen erfaring har med gigahost.

Men i dit indlæg nævner du disse 2, fordi du let kan bruge Wordpress. Hvis du ikke selv kan installere Wordpress, så er det 1-klik installation, som du skal bruge. Se min oversigt over hjemmeside løsninger. Her har jeg 14 webhoteller, og de 8 tilbyder 1-klik installation :-)

Hvis du vil se lidt nærmere på det inden du vælger et webhotel, så kan du evt. læse nogle af mine guides til webhoteller.

Jeg kommer også med en guide til Surftown indenfor de næste par uger, men den er endnu ikke færdig.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du overvejer at anskaffe flere domæner med tiden, generere en masse trafik, hoste filer så som mp3, mp4, mpg, avi sov (lovligt), så ville jeg kigge mig om efter en mindre udbyder, hvor du er garanteret en ordentlig service fra folk der vitterligt ved hvad de laver. Du skal ikke tro på ord som "fri traffik" - det findes ikke.

Surftown har jeg ingen gode erfaringer med... Så er det sagt :)

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har set det der 1-click installation, men kan ikke finde ud af det :s


Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Christianjohn:

Jeg har set det der 1-click installation, men kan ikke finde ud af det :s

Er det min beskrivelse du ikke forstår, eller har du et webhotel med 1-klik installation, som du ikke kan finde ud af at bruge?

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har et webhotel hops surftown, men kan ikke finde ud af at bruge 1-click installationen. :)


Side 1 ud af 2 (19 indlæg)