Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

surftown vs. Gigahost!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, jeg vil gerne lave en affiliate hjemmeside med Wordpress i, jeg ved at både surftown og gigahost tilbyder et webhotel med Wordpress. men hvad er bedst af de to? Håber I kan hjælpe!


Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brugt gigahost.dk i snart 3-4 år og har aldrig oplevet problemer med dem.

Så kun ros herfra til dem. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

er det nemt at installere Wordpress på den?


Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan arbejde med FTP, så er det intet problem. De har ikke en one-click installer

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du gøre det for mig, altså lægge Wordpress op på hjemmesiden i gigahost, jeg skal nok selv fylde den ud, det er bare det med at få det til at virke :)


Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Christianjohn:

hej, jeg vil gerne lave en affiliate hjemmeside med Wordpress i, jeg ved at både surftown og gigahost tilbyder et webhotel med Wordpress. men hvad er bedst af de to? Håber I kan hjælpe!

Jeg vil ikke fremhæve hverken surftown eller gigahost frem for hinanden, da jeg ingen erfaring har med gigahost.