Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

surftown vs. Gigahost!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Gigahost har en lækker og simpel backend til at holde styr på domæner, databaser og mail. Man kan styre det hele selv, og jeg synes det fungere rigtig godt. Dog vil jeg sige at oppetiden ikke altid er som den burde.

Man får hvad man betaler for Smile

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Men er det nemt at installere Wordpress på derinde?


Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christianjohn:

jeg har et webhotel hops surftown, men kan ikke finde ud af at bruge 1-click installationen. :)

ok, det kan jeg ikke hjælpe med endnu, men jeg forventer (som allerede nævnt) snart at lave en guide til surftown og herunder også 1-klik installation. Det bliver sandsynligvis i næste uge.

Hvis du kan vente på det, så vil jeg forsøge at lave en guide, der kan hjælpe dig på vej. Ellers håber jeg, at der er andre på amino, der kan hjælpe, eller at du kan bruge et af de webhoteller, hvor jeg allerede har lavet 1-klik guides:

- 1-klik installation hos Web10
- 1-klik funktionen hos Meebox
- 1-klik installationen hos MegaHost

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Christianjohn:

Men er det nemt at installere Wordpress på derinde?

Nu har jeg ikke selv prøvet at installere wordpress derinde, men jeg kunne ikke forestille mig det er sværer end andre steder. Er der noget specifikt du er nervøs for?

De har en opsætningsvejledning, skulle man være helt lost: http://support.gigahost.dk/?tag=wordpress

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg tillader mig lige at blande mig :-) Selvom du taler om surftown og gigahost, så kig på Meebox. Vi har en nem (og billig!) 1-Click-Install'er af bl.a. Wordpress og omkring 120 andre web-systemer. 

Kig på det :-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså inde i Surftown skal jeg vælg en fil der hedder wp-sample-config, men problemet er at jeg ikke kan ændre navn på den, de vil have at jeg markerer filen, men man kan ikke markere den? ...


Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Christianjohn:

Altså inde i Surftown skal jeg vælg en fil der hedder wp-sample-config, men problemet er at jeg ikke kan ændre navn på den, de vil have at jeg markerer filen, men man kan ikke markere den? ...

Når der er 1-klik installation, så burde det ikke være nødvendigt selv at skulle uploade en config fil. Jeg har lige bestilt et Surftown hotel, og når måske at kigge på det i denne uge (ellers bliver det i næste uge).

Jeg kan derfor ikke sige noget konkret endnu, men hvis du vil gøre ovenstående, så vil jeg tro, at du skal downloade wp-sample-config med et ftp-program. Derefter rette i filen, så den indeholder korrekte databaseinformationer mv. Dernæst omdøbe filen, og så uploade den igen med ftp-programmet.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Christianjohn:

Altså inde i Surftown skal jeg vælg en fil der hedder wp-sample-config, men problemet er at jeg ikke kan ændre navn på den, de vil have at jeg markerer filen, men man kan ikke markere den? ...

Jeg ved ikke om du har fået løst dit problem, men jeg har nu kigget på det, samt oprettet guides til Surftown. Det er ikke nødvendigt at ændre i nogen config fil, hvis du bruger 1-klik. Se min guide til 1-klik installation hos Surftown.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg  vil anbefale dig gigahost da det er besværligt at sætte wordpress op hos surftown

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)