Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Popup-agtigt vindue med tilmelding til nyhedsbrev?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil gerne have implementeret sådan en form for "popup-agtigt vindue" med en formular til at tilmelde sig vores nyhedsbrev. Den slag popup vindue som jeg snakker om, er dem som bare hopper op midt på siden, uden at komme op i et nyt browser-vindue. Det ligner altså at det er en del af siden...

Nogle som ved om der findes en slags plugins til Wordpress som kan dette? Og eventuelt indstilles til at den først skal poppe frem når en bruger har haft et bestemt antal klik?

Eller er det noget som man skal have programmeret fra bunden?

På forhånd tak,

Morten Falk Nielsen

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Opsæt først den side, hvor tilmelding skal foregå - gerne i et design, som kan bruges i et layer oven på siden, altså uden menu osv. 

Installér derefter Fancybox for Wordpress

Indsæt dernæst et link i din template, som peger på din tilmeldingsside, og lad det have class="fancybox iframe". Voila - så virker det. :) 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - hvis jeg har nogle spørgsmål til udformning råber jeg lige højt. Jeg er ikke den største videnskabsmand indenfor programmering ;-)

Jeg er i øvrigt meget glad for Ubivox - det er noget nemmere at lave nyhedsbreve nu i forhold til før, hvor jeg skulle gøre alt manuelt... Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en ekstra lille teaser kan jeg da nævne at vi sidder og brygger på noget lignende direkte til Ubivox i vores Labs "afdeling". hvornår det er klar og om det bliver modent nok til at komme i produktion, tør jeg dog ikke udtale mig om lige p.t., da der er en del der spiller ind. Vi skal først lige kontrollere om maskineriet kan trække belastningen i stor stil m.v. :-)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg læst lidt info om FancyBox, og det ser ud som om at man manuelt skal klikke på at link for at boxen popper op. Det er meningen at den skal poppe op automatisk efter et par klik på siden...

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Oscar Eg Gensmann:

Som en ekstra lille teaser kan jeg da nævne at vi sidder og brygger på noget lignende direkte til Ubivox i vores Labs "afdeling". hvornår det er klar og om det bliver modent nok til at komme i produktion, tør jeg dog ikke udtale mig om lige p.t., da der er en del der spiller ind. Vi skal først lige kontrollere om maskineriet kan trække belastningen i stor stil m.v. :-)

Hej Oscar,

Det lyder som en god ide, og som tidligere skrevet bruger vi også Ubivox nu. Men vi har desværre ikke tid til at vente på at i selv kommer med sådan en feature Wink

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er godt nok ikke 100% styret efter antal besøg og lignende men tag eventuelt et kig på nogen af de wordpress plugins:

http://wordpress.org/extend/plugins/modal-dialog/

http://wordpress.org/extend/plugins/wp-super-popup/

http://wordpress.org/extend/plugins/slide-in-popup/screenshots/

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Oscar, jeg tror at jeg prøver mig ad med den første af dine henvisninger Smile

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers kunne en nem løsning være at have linket (evt. diskret placeret), og så tilføje et par linjer javascript, så det bliver aktiveret tilfældigt (f.eks. 10% af alle sidevisninger). Det bliver dog hurtigt lidt irriterende, og en bedre måde er derfor at bruge cookies. Så kan du registrere hvor mange klik den givne bruger har haft, og derefter vise ham boksen. På den måde kan du også undgå at den popper up mere end højest nødvendigt. Det kunne f.eks. være at den skulle på efter4 klik, og igen efter 30, og så ikke mere..

Fancy-box er for mig at se næsten alt hvad du har brug for, så jeg tror du får det nemmere ved at manipulere lidt med den. Håber det lykkes :-)

/Michael

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg har besluttet først at rode videre med de i morgen. Det er jeg sgu for træt til nu Wink

Men jeg vil prøve på at finde ud af noget javascript som "tænker" af sig selv... Smile

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)