Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg maile et tilbud 2 gange eller 1 gang?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære aminoer :)

Jeg tror I skal huske en vigtig pointe i denne sammenhæng. Det er klart at når vi nu sidder her, så vil de fleste mene at det er desperat, og en anelse irriterende. Men nu er det jo kroner man sætter i banken, og ikke hvor desperat man er, så derfor vil jeg klart anbefale at sende det to gange.

Måske endda 3 gange?

I kan jo prøve at downloade fx. Thorborgs e-pusher light og så se hvor mange mails i får. Jeg mener det samlet er 5-7 stykker. Det samme gælder Rosenstands. Selvom det kan virke irriterende på nogle, så er fakta bare at det som regel sælger bedre.

Vil opfordre jer til at lytte med denne Podcast med Rosenstand og Jan Winum, som er Email-marketing-ekspert, der snakker de lige netop om dette.

Udover det - dem der bliver sure når de har fået tilbuddet for fjerde gang, havde nok ikke købt det alligevel - så de er jo måske lige meget at have med på din nyhedsliste.

Det er selvfølgelig skarp stillet op her, og det skal selvfølgelig gøres på den rigtige måde. Men ligesom TV-reklamer, og al mulig andet markedsføring, jo flere gange man bliver eksponeret for et produkt, desto større tilbøjelighed er der til at købe det.

Håber I kan bruge det til noget :) Held og lykke med det!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender 9 mails og har 50 % af min omsætning fra mail nummer 5.

Dbh martin

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Bestemt ikke, det virker desperat.

Du har groft sagt én chance med hvert nyhedsbrev, du udsender. Er der ikke respons, så må du arbejde på at gøre dit næste nyhedsbrev bedre.

Hvor har du den erfaring fra? Det er ikke sådan det virker for mig med mine e-bøger. Og jeg ved, det heller ikke er sådan for Martin. Kan hænde du forveksler lyden af kasseapparat med lyden af desperat? Wink

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Mads Petersen:

Hvordan måler du din åbningsprocent? Antallet af kliks på links der er i nyhedsbrevet??

Vi har et billede i nyhedsbrevet som loades fra vores server. Hver gang det billede loades tæller vi statistik.
Det kræver naturligvis, at brugeren tillader, at emailen loader billede i mailprogrammet, men overordnet giver det et fint indtryk.

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

b2c markedet er det en god idé at sende en email tidligt om mandagen/tirsdagen da det er det tidspunkt på ugen hvor flest handler bliver gjort (ja i arbejdstid). 

At rejse er at leve.

Afbudsrejser

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)