Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få støtte fra det offentlige og gå på røven....

Side 2 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk Video!

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Genialt indlæg/video!

Jeg kunne ikke være mere enig, selvom jeg må indrømme at jeg selv har undersøgt mulighederne for midlertidigt tilskud (privat), da jeg opdagede hvor mange jeg egentligt kender på min egen alder der får kontanthjælp, fordi de ikke lige kan finde et arbejde de "gider".
Men du har ret, tilskud er et onde og det skal stoppes.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1754
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op synes da Martin skulle overveje at stille op i politik så kan det være der kom mere fart over feltet Big Smile

Meen...det gider han nok ikke.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for en god video, en los i røven, som du plejer at kalde det når du går helt amok ! :-)

Tilskud eller ej så tror jeg nu der er en hel bunke aviser der vil overleve minimum 20-30 år endnu.

 

Vi har altså ikke-it-kyndige generationer hos os endnu, som vi lige skal have sagt pænt farvel til før vi kan skrotte det trykte medie :-) Jeg må derfor konstatere at du befinder dig i år 2030.

 

Jeg er meget sløj lige for tiden, men det er ligefør du fik mig overtalt gennem din video til også at løbe en tur - det er ligeså godt som epo !!! :-)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Christopher Mørk Hermansen:

Genialt indlæg/video!

Jeg kunne ikke være mere enig, selvom jeg må indrømme at jeg selv har undersøgt mulighederne for midlertidigt tilskud (privat), da jeg opdagede hvor mange jeg egentligt kender på min egen alder der får kontanthjælp, fordi de ikke lige kan finde et arbejde de "gider".
Men du har ret, tilskud er et onde og det skal stoppes.

Virkelig? Jeg kan da huske at jeg prøvede at få kontanthjælp for ca. 6 år siden - før jeg startede virksomhed.

Det kunne jeg ikke få lov til, men til gengæld kunne jeg få lov at vaske trapper på fuld tid for en ydelse der svarede til kontanthjælp. Jeg håber at alle unge får samme besked.

Tilbage er der så de mennesker der snyder sig til kontanthjælp - det berømte ondt-i-ryggen-trick :)

Jeg undrer mig bare over at unge der ikke kan finde et arbejde de "gider" sådan lige kan få kontanthjælp - er det virkelig rigtigt? I så fald hvor i landet :)?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
Jeg undrer mig bare over at unge der ikke kan finde et arbejde de "gider" sådan lige kan få kontanthjælp - er det virkelig rigtigt? I så fald hvor i landet :)?

KBH.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Genialt!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres rare opbakning.
Jeg går ikke ind i politik, der er for meget snak og for lidt action.

Mht. vores kursus for nyledige, så er det et eksternt firma der har står for det, vi har bare givet lidt input til indhold så vi kan står inde for kvaliteten og så markedsfører vi det og får penge for det. De nyledige får det ganske rigtig betalt af staten, men i mine øjne er det dog bedre end at sende dem på kursus i at bygge et Eifeltårn af ispinde...

Mht. paipiraviser, så er det fint at nogle få mennesker gerne vil have den, men hvad hjælper det hvis den så kommer til at koste 99 kr. for det vil de ikke betalt. De trykte aviser er mere eller mindre alle sammen i oplag under 100.000 stk. nu og med de elfensbenstårne de har bygget op, så hænger det bare ikke sammen. Så Jørgen, nyd dine sidste dage på lokum med papiravisen, for i morgen er den væk.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige et afklarende spørgsmål:

Mener du, Martin, (og I andre), at hvis man får støtte fra en privat investor eller kapitalfond, så vil vedkommende slet ikke blande sig i ens virksomhed? At så er man bare en fri fugl?

Dbh

Tommy

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
Tilbage er der så de mennesker der snyder sig til kontanthjælp - det berømte ondt-i-ryggen-trick :)

Det er fortid.

Hej med dig :-)

Side 2 ud af 6 (59 indlæg)