Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange uafsluttede opgaver på freelancer!

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort sagt: ENIG!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

De tiltag vi har lavet har hjulpet en del, men ikke nok.
Nu kommer der nye tiltag igen og dem vil jeg kort forklare.

For det første er vi ved at gøre interfacet endnu simplere, i kan se de første resultater allerede. Det er mest en masse småting på forsiden og administrer bud siden, men der kommer en hel del mere over den næste uge.

Hvis man udbyder en opgave, vil man efter deadline se en stor rød bjælke på alle sider af Freelancer, lige indtil man vælger en vinder. Den skal nok stresse folket.

Samme bjælke viser sig hvis man glemmer at afgive en karakter til samarbejdspartneren.

Så kommer der en "Afslut uden vinder knap" hvor man kan fortryde et udbud og man bliver bedt om at forklare hvorfor og svaret bliver sendt ud til alle der har budt.


Hvis i har andre ideer til at gøre Freelancer bedre, så deltag i denne debat:
http://www.amino.dk/forums/t/124515.aspx

Tak for jeres tålmodighed.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er STADIG alt alt for mange opgaver der bare får lov til at stå uden at man får svar, de bliver lukket eller der bliver fundet en vinder på dem.

Det kan simpelthen ikke passe at man kan få lov til at slå opgaver op i Freelancer, og så bare futte af igen, uden nogensinde at gå ind og lukke opgaven enten med vinder eller aflysning.

Jeg er ved at være så træt af det at jeg slet ikke gider at byde mere. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mandoe:

Der er STADIG alt alt for mange opgaver der bare får lov til at stå uden at man får svar, de bliver lukket eller der bliver fundet en vinder på dem.

Det kan simpelthen ikke passe at man kan få lov til at slå opgaver op i Freelancer, og så bare futte af igen, uden nogensinde at gå ind og lukke opgaven enten med vinder eller aflysning.

Jeg er ved at være så træt af det at jeg slet ikke gider at byde mere. 



Vi har lige indført en rød "bar" hen over siden for de folk der har uafsluttede sager, som først forsvinder når de lukker den,
Dertil har vi gjort det lettere at afslutte uden en vinder, så freelancerne får besked.
Slutteligt har vi fundet en fejl i de rykkere som vi har sendt folk og den er nu rettet.
Så lad os se om det ikke hjælper fremover.

De bedste hilsner

Martin

Fra Åbyhøj
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa ved godt at dette er et gammelt indlæg men jeg fandt fordi jeg prøver at finde ud af hvordan man sletter et udbud.

For 2 dage siden lagde jeg et udbud om hjælp til en hjemmeside ud på Amino. Vi har fået over 21 henvendelser og vi har taget kontakt til 2 af dem, så nu vil jeg gerne slette det igen, så der ikke er flere der henvender sig MEN jeg kan ikke finde ud af hvordan man sletter det.

Er der nogen der kan hjælpe ??????????

Side 7 ud af 7 (65 indlæg)