Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino.dk - Nu med Censur

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Dongguan
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 02:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Tak for hurtigt svar. Jeg troede at I alle, hjemme i Danevang laa og sov nu!? ;)

Traaden er maaske nok fra 2008, men var i omloeb igaar igen, derfor forvirringen.
Naar det saa er sagt, saa syntes jeg at det er meget beklageligt at vi brugere ikke kan faa lov til at dele vor negative erfaringer, det jo ofte er dem der kan spare andre for samme ubehagelige oplevelser!
Jeg er klar over at vi kommer her som brugere og derved har accepteret Amino's regelsaet og jeg accepterer at saadanne sager maa diskuteres andre steder og ikke her. Jeg syntes bare at det er en skam. Amino ville faa mere liv igen, hvis vi kunne faa lov at dele alle vor erfaringer, ikke kun de gode!

Ikke mere klagesang herfra. Kan du sove godt.

Mvh.
Kasper

Imexed - Outsourcing til Kina - Import fra Kina - Eksport til Kina

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Imexed Ltd. Kasper:
Amino ville faa mere liv igen, hvis vi kunne faa lov at dele alle vor erfaringer, ikke kun de gode!

Been there - done that! Det virker ikke som du tror det gør. Hvis der er åbent for brok og udstilling af alle dem en af os her ikke kan lide bliver Amino oversvømmet af negative indlæg. Mange af den slags vil der være berettiget tvivl om lovligheden af.

Hver gang en advokat skriver at de vil have noget fjernet kan du enten fjerne det - eller bruge de ofte hundredevis af arbejdstimer of flere hundredetusinde kroner, det koster at kæmpe for din ret. Og det er altså ikke overdrevet. Sådan er det. Og hvis du så får flere af den type henvendelser om måneden hvad ville du så gøre? Ville du selv have mulighed for at bruge mange hundrede arbejdstimer og halve og hele millioner på at kæmpe for at dit websites brugere kan opføre sig som de har lyst til?

Nej, det dur naturligvis ikke.

For at bruge Martins discoteks analogi, så ville det svare til, at et discotek tillod at man kunne ryge fede og tage coke derinde. Det kan både være med til at ødelægge den gode stemning og ikke mindst give en helvedes masse problemer med retssystemet :)

Fra Dongguan
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg har forstaaet og accepterer Amino's valg, mener bare at det er et aergeligt valg.
Lad os ikke haenge os mere i det, der er andre fora, hvor alle erfaringer kan deles! Amino har valgt kun at beskaeftige sig med positive indlaeg og saadan er det.

Mvh.
Kasper

Imexed - Outsourcing til Kina - Import fra Kina - Eksport til Kina

Fra Dongguan
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Mikkel deMib Svendsen:

Hver gang en advokat skriver at de vil have noget fjernet kan du enten fjerne det - eller bruge de ofte hundredevis af arbejdstimer of flere hundredetusinde kroner, det koster at kæmpe for din ret. Og det er altså ikke overdrevet. Sådan er det. Og hvis du så får flere af den type henvendelser om måneden hvad ville du så gøre? Ville du selv have mulighed for at bruge mange hundrede arbejdstimer og halve og hele millioner på at kæmpe for at dit websites brugere kan opføre sig som de har lyst til?

Jeg ville formentligt vaelge at fjerne indlaeggene, hvis der kom en henvendelse fra en advokat, ellers lade dem ligge. Jeg har dog ingen forstand paa at drive et forum, saa det overlader jeg trygt til dem der har!

Mvh.
Kasper

Imexed - Outsourcing til Kina - Import fra Kina - Eksport til Kina

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Imexed Ltd. Kasper:

Naar det saa er sagt, saa syntes jeg at det er meget beklageligt at vi brugere ikke kan faa lov til at dele vor negative erfaringer, det jo ofte er dem der kan spare andre for samme ubehagelige oplevelser!

Du har tydeligvis aldrig arbejdet i et supermarked!!!

For så ville du vide, at grænsen mellem et godt supermarked og et supermarked, som snyder, svindler og bedrager deres kunder, er meget hårfin og tynd i kundernes øjne!
Et eksempel er noget så simpelt som en prisskilt. Hvis det sidder lidt skævt, en anden kunde har rykket det, der er noget ned over det eller prisen er højere end produktet ved siden af, så kan det få en kunde til at skabe sig, som noget et børnehave barn ik engang vil kunne konkurrere imod. Og de første ord, som ryger ud af munden på kunden er svindel, bedrageri osv...
Og det er selvom vi her snakker om beløb på 1-2-5-10 kroner!

Tænk dig evt til senariet, hvis beløbene så hedder 5-10-25-50.000 kr!
Ja så ville 50% af Amino ende i kaos og folk, som bare skulle af med deres sure opstød. Og hvem siger, at den person som brokker sig herinde, er den som har ret?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

 Og hvem siger, at den person som brokker sig herinde, er den som har ret?

Det er jo altid den der råber højest der har ret... eller noget... Confused

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ARGGHHHH! Smile

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Imexed Ltd. Kasper:
mener bare at det er et aergeligt valg.
Lad os ikke haenge os mere i det, der er andre fora, hvor alle erfaringer kan deles! Amino har valgt kun at beskaeftige sig med positive indlaeg og saadan er det.

Det er jo netop her der er en udbredt misforståelse.

Der er på ingen måder nogensomhelst problemer i at advare andre om at være påpasselige ved at beskrive det skete, herunder fremgangsmåden, resultatet osv osv - og det er der ganske givet nogle der vil lære noget af.

Man lærer ikke noget af at få at vide at Sælger A er en svindler og bedrager, når man ikke ved hvordan han eventuelt har svindlet og bedraget og hvad Køber B har gjort for at redde sin egen "r.." eller hvilken erfaring Køber B har fået.

Det er derfor oftest af personlige grunde for at "hævne" man offentliggør ting. Det er sjældent rationelt og slet ikke hvis der er et foranstående retsopgør,  at svine andre til og selv risikere at overtræde lovgivningen.

Dem der laver en gennemgående forklaring omkring måden de er blevet svindlet på, de skal såmænd nok få private beskeder omkring dette med oplysning om hvem det er, man behøver på ingen måde skrive man vil oplyse det eller gøre det ved at skrive hvem det er.

Så alt i alt, så er det kun for ens egen skyld man gør det. Ingen får noget ud af at få oplyst at Snyde Snydesen A/S har snydt en.

Og Amino får slet ingenting ud af det, andet end ubehagelige henvendelser.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes nu også jeg har læst en kommentar eller 2 på denne side som ikke var i bedste amino ånd. Men fred være med det. Det siger jo i virkeligheden mere om personen end om amino.

 

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)