Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino.dk - Nu med Censur

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,6 stjerner givet af 20 person

Velkommen til Amino.dk

Her er du kun velkommen hvis du er enig med de fem moderatorer der er hurtigst på knapperne, eller Martin Thorborg selv. Derudover skal du være opmærksom på at reglerne kun gælder når det passer føromtalte personer og at udstukne retningslinier generelt også kun bør anvendes når det falder i god jord hos disse.

Overvej hvilken type deltagere i ønsker her ... debat er fandme noget kedeligt noget på et site hvor der kun er 100% enige nikkedukker!

Fra Dongguan
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Hej Mikkel,

Jeg er enig med dig og syntes at det er synd for Amino den lidt haarde censur der koeres i oejeblikket. Jeg tror i oevrigt ikke at jeg er den eneste der har det saadan. Jeg har bidt maerke i at det sidste lange stykke tid er mange af de gode og vidensrige debatoerer forsvundet herfra og det maerkes tydeligt paa kvaliteten af debatterne.

Mvh.
Kasper

P.S. Din traad er ikke slettet, bare fjernet fra forsiden.

Imexed - Outsourcing til Kina - Import fra Kina - Eksport til Kina

Fra Dongguan
Tilmeldt 15. Jul 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Naa, nu blev linket til traaden i mit forrige indlaeg slettet.

Imexed - Outsourcing til Kina - Import fra Kina - Eksport til Kina

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 16 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Velkommen til Amino.dk

Her er du kun velkommen hvis du er enig med de fem moderatorer der er hurtigst på knapperne, eller Martin Thorborg selv. Derudover skal du være opmærksom på at reglerne kun gælder når det passer føromtalte personer og at udstukne retningslinier generelt også kun bør anvendes når det falder i god jord hos disse.

Overvej hvilken type deltagere i ønsker her ... debat er fandme noget kedeligt noget på et site hvor der kun er 100% enige nikkedukker!

Hvis Amino bliver slæbt i retten fordi du laver personangreb, eller kommer med falske anklager om virksomheder, betaler du så for udgifterne?

Hvis du ikke gør, så er du jo bare en nasserøv!

Så, hvad med at oprette dit eget forum hvor alt er tilladt, så skal jeg nok komme ind og skrive et par gode historier på dit ansvar.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu kan jeg ikke læse Martins tanker, men jeg tror ikke han har lavet Amino.dk for at folk kan rakke ned på andre folk, og så engang imellem kan det som moderator derfor være nødvendigt at fjerne et indlæg, hvis man synes at sproget i det er af for lav standard. Udover det så synes jeg det er utrolig barnligt af dig at du ikke kan acceptere at du skal skrive ordentligt på en anden persons side, men bliver ved med at skrive et indlæg, dog omformuleret, der allerede er blevet slettet, ja endda flere gange. Prøv at vokse en lille smule op, og indse at det måske ville være bedre at forklare det på en lidt mere.. sofistikeret måde?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg tillader mig lige at citere biografien fra din profilside.

Mikkel Mikjær Christensens Biografi:

Hvis du er så dum at rette på mig eller diskreditterer mig i en tråd hvor en diskution er offtopic så forvent at blive ignoreret (jeg har alligevel ret, ellers havde jeg ikke skrevet det i første omgang. Hvis du er uenig har du enten misforstået noget eller også er det dig der er noget i vejen med).

Censur, nej det har jeg ikke oplevet endnu. Tværtimod mener jeg at moderatorene gør et fint job, og holder trådene på sporet og i et passende toneleje. Men udfra din biografi, kan jeg se at du generelt bare er imod moderatorer, idét en del af deres job jo er at rette. Eller er den kun moderatorer der retter på dig, du ikke kan lide?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I hovedtræk er jeg enig med at der IKKE skal være censur. Left Hug Right Hug

Der skal dog alligevel fjernes latterlige barnlige headhunt angreb fra folk der har hormonerne uden på tøjet.

Pointe: nok er der en del teenagere der bliver iværksættere - men selvom de har hormonerne udenpå tøjet, kan de dog godt tage og opføre sig en smule disciplineret inden de begiver sig ud i en smide med sten diskussion. Dette er ikke rettet mod nogen specielt, bare en konstatering. Desuden er der en del teenagere herinde der rent faktisk bruger de 5 punkter nedenfor, og det har jeg dyb respekt for. Star

1) tænk før du skriver en post
2) skriv det du tænkte
3) læs det igen og korriger stavefejl
4) beslut dig om du vil klikke på "OK"
5) klik OK.

Og så tilbage til det med teenagere - der er fanme også en del som er godt oppe i årene der skriver nogle bras posts herinde, dem lærer man bare at bladre forbi når man læser forummet. Wink

Desuden - lad være med at skrive noget på et forum hvis du er pissed off..  Super Angry

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Moar!? Hvorfor græder manden?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor debatterer I ? Mikkel har jo ret !! Ellers ville han jo ikke skrive det i første omgang (som han også fortæller i hans biografi) <--- ">Det kaldes ironi :)

Martin synes jo selv godt om debatter og er ikke ræd for at deltage i disse - men når det er påstand mod påstand og noget der ikke kan bevises og hvor det kan have juridiske konsekvenser, synes jeg altså ikke du/I kan bebrejde manden/firmaet at sætte nogle regler... 

Sagen er nemlig den, at du ikke kan fraskrive dig noget som helst ansvar på et website - og selvom du accepterer at du nok skulle tage konsekvenserne, så er sagen stadig mod Amino.dk ApS og derfor er det dem der holdes ansvarlige i første omgang og står med lorten til sagen så kører videre mod dig (fra Amino).

Vi kan debattere mange ting herinde og bedst af alt: Vi kan HJÆLPE hinanden!! Lad os fokusere på det i stedet - debatter kan du skabe på din egen blog (på dit eget domæne) ;)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er altid godt med en rask diskussion, hvis ellers modparten ikke allerede tror han har ret inden diskussionen starter.

Jeg kender Mikkel ganske godt da jeg stødte på ham for et par år siden om han har ret eller ej er sagen underordnet men et regelsæt er til for at blive fulgt ellers må man jo tage konsekvensen af udfaldet.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)