Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

80% af mine sider er faldet 3-4 sider i Google..

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Wi:

Det kan ikke være Google Dance.. Det nægter jeg at tro på. Især fordi der er gået så lang tid og de stadig ligger nummer chok - men også fordi at nogle af disse sider er op mod 2 år gamle.

 

Det er værd at bemærke at selv såkaldte SEO eksperter ikke helt ved, hvad der foregår i øjeblikket. Det er vist kun google, der ved det! :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vi må vist bare afvente som det er pt... for det svinger godt nok meget for tiden hvordan ens placeringer er, selvom det ellers har været rimelige stabil de sidste 6-8 måneder.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Det er værd at bemærke at selv såkaldte SEO eksperter ikke helt ved, hvad der foregår i øjeblikket. Det er vist kun google, der ved det! :)

Google rydder op. Så enkelt er det.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Wi:
Kanon kvalitet

Nu kender jeg ikke dine sites, så derfor er min kommentar lidt mere generel. Så tag det ikke alt for personligt :)

Når du (ene mand?) har lavet 100 sites, så vil jeg tillade mig meget at tvivle på, at det du opfatter som kvalitet er det samme som det Google opfatter sådan. Det er meget vigtigt, at man er ærlig overfor sig selv i den her slags sager - og med de sites man laver.

Vi to kunne måske godt blive enige om at dine sites er fin kvalitet, men det er dybest set ligegyldigt, hvis det ikke matcher Googles vurdering.

Lad være med at finde på gode undskyldinger for, hvorfor dine sites er god kvalitet - brug i stedet for kræfterne på, at lære at forstå hvad Google faktisk opfatter som kvalitet.

Man kan sagtens lave websites med en kortsigtet og agressiv strategi. Det er ikke nødvendigvis ulovligt. Og jeg har intet religiøst imod det. Men så skal man også bare acceptere, at de ikke lever så længe.

At du har kunne holde liv i så mange sites af den type jeg mistænker de er i op til 2 år er flot. Du bør ikke være ked af at trafikken nu er faldet med 80% - du skal i stedet for glæde dig over, de 2 år hvor du har tjent en masse penge på helt gratis trafik fra Google. Og kom så i sving med at lave nogle flere nye sites :)

Der er ikke noget nyt i at den type sites forsvinder - eller ryger ned, som du oplever det. Det er kontinuerligt sket i alle de år jeg har arbejdet med søgemaskiner. Denne gang er det så bare dine - og måske lignende, sites der er ramt. Men, jeg kan betro dig, at ingen af de rigtige kvalitets sites og kunder jeg arbejder med på nogen måde er ramt at nedgang - tværtimod (måske er det lidt at trafikken fra de degraderes sites vi har fået ... i så fald, tak :)) - Og det gælder også alle andre sites, konkurrenter og kollegaers sites jeg holder øje med.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian:

Ahhhh helt så enkelt er det ikkeSmile

Google rydder jo hele tiden op, det Henrik taler om SEO eksperter ikke ved, er hvilke parametrer google har ændret omkring d. 22 okt. Udover extact match domains er der tilsyneladende også andre parametrer der er ændret. 

Så resultatet er enkelt, de rydder op. Men parameterændringen er ikke enkel.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nogle eksempler jeg synes jeg bemærket

Der tæller nedad

Vis siden ikke opdateres tit

sidste opdatering slem gik udover dem med ens links

Aldre for de links er blevet vigtigere derved går længere tid højt op, nye sider vil mange derved falde .

links katologer fik en over nakken , sats ikke kun på det

Ens kun links fra et steder forummer eller links katologer , giver største nedgang

hver den første med en nyhed berlønner google åbentbart

Kopiere ikke tekste

kopiere ikke for meget ideer og omskrive kun teksten lidt , google kan huske hvem var første

Tæller ned at købe links især i for stærk grad

Tæller opad

Sprede dine links hvor du får dem fra

Derved belønnes en aktive indsats for lave den meste unikke tekst og være den først med ideen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Vi har oplevet præcist det samme på Google.dk (den danske del), men sjovt nok hverken på engelsk eller tysk...

Så logikken er lidt fraværrende...


Så godt som alle mine positioner på google er tilbage hvor de plejer at være, har du oplevet det samme eller ?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Så godt som alle mine positioner på google er tilbage hvor de plejer at være, har du oplevet det samme eller ?

Yup det skete allerede i Mandags... Back to normale ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, har bare først lige set det her til aften, da vi har været i Sønderborg hele ugen og smide ny tagetage på et hus.

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)