Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring af min webshop

Side 5 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må jo gøre dig nogle overvejelser om hvad dit mål er. Altså du kan sagtens fokusere på et bestemt ord eller 2. Men det er mit indtryk at folk har en tendens til at være mere købelystne hvis de søger specifikt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

André Kristensen:

Jeg tænkte forresten på, at hvis jeg skal have SEO-optimeret min side, om det er muligt kun at satse på at blive synlig på 1 eller 2 ord?

På den måde er jeg vel fri for at søgemaskineoptimere alle mine varegrupper, osv. eller er jeg forkert på den, og kan dette ikke lade sig gøre uden at skulle op med den helt store pengepung? 

Altså det er viden og tid det går og tid er penge

satse på nogle ord der vil give meget i jeres brancehen .

Lav en god en god interne links sturktur for alle de produkter der er søgt meste på og dem du kan skrive flere nyheder

Blog både siden med nyheder kan hjælpe

interne links hver gang der nævnes det ord  på din siden linker det til den relevante underside.

Husk i ankerlinket teksten der står på den side du linker til

Husk lav masser af videreformidle viden på din side derved beholder du mange links og folk vil lettere komme til at linke til dig.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Krkli:

Du må jo gøre dig nogle overvejelser om hvad dit mål er. Altså du kan sagtens fokusere på et bestemt ord eller 2. Men det er mit indtryk at folk har en tendens til at være mere købelystne hvis de søger specifikt.

Lige præcis.

Målet jeg har sat mig er også, at blive synlig på gaming udstyr og gaming gear 

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

André Kristensen:

Jeg tænkte forresten på, at hvis jeg skal have SEO-optimeret min side, om det er muligt kun at satse på at blive synlig på 1 eller 2 ord?

På den måde er jeg vel fri for at søgemaskineoptimere alle mine varegrupper, osv. eller er jeg forkert på den, og kan dette ikke lade sig gøre uden at skulle op med den helt store pengepung? 

 

Altså det er viden og tid det går og tid er penge

satse på nogle ord der vil give meget i jeres brancehen .

Lav en god en god interne links sturktur for alle de produkter der er søgt meste på og dem du kan skrive flere nyheder

Blog både siden med nyheder kan hjælpe

interne links hver gang der nævnes det ord  på din siden linker det til den relevante underside.

Husk i ankerlinket teksten der står på den side du linker til

Husk lav masser af videreformidle viden på din side derved beholder du mange links og folk vil lettere komme til at linke til dig.

Du har helt ret i, at det er vigtigt med alle de indgående links, altså fra blogs, osv.

Men situationen er den, at jeg ikke har tid - og heller ikke lyst - til at skrive de tekster selv.

Det er ikke der, min interesse ligger - desværre. 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Min pointe var det modsatte af hvad du svarer på...

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Krkli:

Min pointe var det modsatte af hvad du svarer på...

Well, fair nok - men så kan jeg fortælle dig, at det ikke er tilfældet i min branche.

Der søger de generelt på ord, og ikke specifikt på produkter.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Men når de gør... Bare et tip :-)

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Krkli:

Men når de gør... Bare et tip :-)

Det er selvfølgelig rigtigt.

Tak. :) 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

André Kristensen:

Well, fair nok - men så kan jeg fortælle dig, at det ikke er tilfældet i min branche.

Der søger de generelt på ord, og ikke specifikt på produkter.

Hvordan ved du det? Jeg har aldrig nogensinde søgt efter en butik eller branche, men altid efter et produkt! At gå efter en branche kan sikkert også helt sikkert garantere dig at din konverteringsprocent er ultra lav.

Hvis folk søger efter et specifikt produkt er de meget tættere på at købe den vare end hvis de bare søger på "gaming gear". Siden du er så sikker på at de ikke gør dette i din branche bliver jeg nødt til at spørge (da jeg har svært ved at forstå at det netop skulle være anderledes i din branche) - Har du testet denne antagelse?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

André Kristensen:

Mikael christiansen:

André Kristensen:

Jeg tænkte forresten på, at hvis jeg skal have SEO-optimeret min side, om det er muligt kun at satse på at blive synlig på 1 eller 2 ord?

På den måde er jeg vel fri for at søgemaskineoptimere alle mine varegrupper, osv. eller er jeg forkert på den, og kan dette ikke lade sig gøre uden at skulle op med den helt store pengepung? 

 

Altså det er viden og tid det går og tid er penge

satse på nogle ord der vil give meget i jeres brancehen .

Lav en god en god interne links sturktur for alle de produkter der er søgt meste på og dem du kan skrive flere nyheder

Blog både siden med nyheder kan hjælpe

interne links hver gang der nævnes det ord  på din siden linker det til den relevante underside.

Husk i ankerlinket teksten der står på den side du linker til

Husk lav masser af videreformidle viden på din side derved beholder du mange links og folk vil lettere komme til at linke til dig.

Du har helt ret i, at det er vigtigt med alle de indgående links, altså fra blogs, osv.

Men situationen er den, at jeg ikke har tid - og heller ikke lyst - til at skrive de tekster selv.

Det er ikke der, min interesse ligger - desværre. 

Nå med så må du vel ud og finde en til der gider skriver disse tekster, dog synes jeg en selv er bedste da man ved selv mange gang meste om produkt, så huske sørg for den der skriver teksten til siden har en viden om dit produkt, så det ikke bare bliver en tekst for søgemaskinerne og derved ikke for mennesker for der bliver mange der vælger en anden siden vis den valgte SEO tekst ikke er korrekt skrevet om dit emme.

SEO er derfor mange ting der skal tænkes over når der skal vælges  en til at hjælpe en.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 5 ud af 7 (63 indlæg)