Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone App - programmør søges.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en app som jeg gerne vil have programmeret til iPhone.

Nogen forslag til hvilken vej jeg skal gå i min søgen efter en kompetent programmør?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh. Nichlaes

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug Amino Freelancer til at finde hjælp med dit projekt. Det giver dig store besparelser – Du betaler os intet og får samtidig den bedste pris i markedet, da alle freelancere er i konkurrence med hinanden om at vinde opgaven.

Opret din opgave her.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nichlas,

 

Dette kan vi hjælpe dig med. Du er meget velkommen til at sende en mail til admin@cetadesign.com - gerne med en nærmere beskrivelse af hvad du gerne vil have lavet.  Så giver vi et godt tilbud på opgaven.

Fortsat god dag.

De bedste hilsner

Morten Dal

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Dal:

 Så giver vi et godt tilbud på opgaven.

Hej Morten.

Der kunne måske være penge i at lave et program, der automatisk fjerner forældede annoncer fra ens hjemmeside Wink

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja...Big Smile du har ret...

Men der har været meget at se til...

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil meget gerne høre lidt mere om opgaven. Vil du ikke sende mig en PB, så lad os tage en snak.

Tak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nichlaes!

kan vi eventuelt tage en snak om opgaven og derefter kan jeg give dig én pris?

grk_sup @ skype 

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg tror det er nødvendigt at jeg præciserer min forespørgsel en smule.

Jeg har fundet på noget, som jeg synes er smart. Jeg leder derfor efter en person, som kan hjælpe med at udvikle app'en, da jeg ikke selv besidder de rette kompetencer. Jeg søger en som er dygtig om som kan lide at lave det på hobby-basis.. Altså ikke en form for virksomhed, der ønsker beregning. Målsætningen er at han/hun skal stå for programmeringen i samarbejde med mig, hvorefter efter vi deler fortjenesten på reklame/download omsætning efter at Apple har charged... Splittet bliver efter aftale. Personen skal derfor kunne se potentialet i ideen, være i stand til at realisere den (kode), samt kunne acceptere at der kun vil være profit, hvis app'en bliver populær.

Smider lige dette link for at pitche eventyret: http://epn.dk/teknologi2/computer/article2217766.ece

Jeg vil egentlig gerne pitce idéen, men har lovet mig selv at den første person, som får noget at vide bliver den jeg indgår samarbejde med. Og inden da skal der foreligge en klar aftale. Idéen er nice og simpel (tror jeg) men desværre let at kopiere. Det vil jeg undgå.

Summa Summarum er derfor at jeg skal finde en "nørd", der kan sit håndværk (dvs. programmere næsten alt, som iPhone 4 soft-ware/hardware tillader) og som egentlig kun mangler selv at finde på en idé :-)

Til info kan jeg nævne at det ikke er lykkedes mig at finde en lign app. Endvidere kan jeg ikke selv vurdere om den er mulig at programmere - (og eftersom jeg ikke fortæller/diskuterer idéen med nogen, skal jeg altså overbevises om at man kan programmere stort set alt hvad der er muligt).

Spørgsmål, fyr løs..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står netop i den situation at jeg leder efter en idé til en iphone/ipod touch app. som jeg kan kode.

Jeg kan ikke love at jeg er frisk på projektet før jeg har hørt hvad det er, men jeg kan give dig mit ord på at jeg ikke vil forsøge at lancere en evt. god idé uden om dig, hvis du sender mig noget info om det.

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)