Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fyrvaerkeri, hvordan faar man kunderne til at komme tidligere end 30/31 Dec,

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer,

 

Jeg haaber jeg er landet i den rigtige kategori med disse sporgsmaal.

 

Jeg har et par store salgstelte hvorfra vi saelger fyrvaerkeri ml jul og Nytaar. Vi sender rigtig mange kataloger ud til husstande med postdanmark. Paa katalogerne raader vi folk om at komme tidligere end 30/31 Dec hvor der er sort af mennesker og evt udsolgte varer.  Men det hjaelper ikke rigtig.

Mine sporgsmaal er.

-Hvordan faar jeg flere kunderne til at komme 27/28/29 Dec. Skal man lokke med gavekort og gevinster paa de dage ?  Hvad ville faa dig til at komme op af stolen og kobe paa en af de dage istedet for 30/31 Dec.

-Laeser i de fyrvaerkeri kataloger i faar ind af doren ?

-Hvad kigger i efter foer i vaelger et salgssted, eller hvad tror i kunderne kigger efter og vaerdsaetter ?

-Kob via vores hjemmside/webshop er det interessant, eller skal far og son ned og fole paa tingene ?

Jeg ser frem til at blive raadgivet.

Mvh

Danish Dynamite

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg handler for det meste i starten af december, for at slippe for alle de mennesker, samtidig for at handle med ejren af stedet i ro og ma, jeg køber normat for et 5 cifrede beløb hvert år.

Og går også efter kvalitet, kan handle over nettet, se prøveaffyringer/evt. få nogle gratis produkter og afprøve dem inden jeg køber større ind. (så man for en hel bujet i stedet for en kvart buket)

Og evt. lokke med køb for mere end 500, 1.000, 2.500, 5.000 eller 10.000 kr. og giv enten nogle gratis produkter med eller en procentsats.

Samt kunne det være fedt at kunne bestille over nettet og få leveret på adressen.

Samt det jeg foretrækker er følgende mærker: Apollo, Japan, Turbo, Webers.

Kan du evt. ikke sende link til jeres hjemmeside, kan være jeg bliver din næste kunde.

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

Vi forhandler aalborg fyrvaerkerifabriks produkter. Da de har pt det bedste koncept og kvalitet.

Vi laver ogsaa dette aar en proveafskydning saa folk kan se kvaliteten og hvad de skal vaelge.

Vi plejer at smide nogle gode ekstra produkter i posen naar en kunde kober for et stort belob i stedet for at give procenter.

Dvs Hvis du havde muligheden for at kobe paa nettet og faa det bragt hjem, saa ville du gore det ? (Hjemmesiden vil blive aabnet 1 Dec)

Er katalogerne du faar ind af doren vigtig, eller smider du dem ud. Hvor ville du annoncere hvis du solgte ?

Ser frem til dit svar. Iovrigt er vores salgstelte paa folgende pladser.

Valby Idraetspark, Trianglen Osterbro, Hojbro Plads/Stroget v Illum, Christianshavn Torv.

Mvh

Kasper

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Fyrværkeri via nettet ville ikke gå for mig.

1. Jeg ville være bange for at varerne ikke kom frem pga. mange helligdage i den periode

2. Hvis pakken er krøllet er det lidt sent at få en ny.

3. Vil gerne se hvad jeg køber.

Jeg tror at rabatsatser ville virke og ville helt klart køre kataloger ud. De bliver læst - sammen med de 10 andre kataloger om fyrværkei. Du kunne eks. køre 20% 24-26, 15%26-28 og 10% d. 29...

D. 30+31 kører man alligevel rundt til flere forskellige stedet for at finde det man gerne vil have eller også køber man en random pakke af hvad der nu er tilbage..

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Hvad hvis du betalte over nettet og selv hentede det i et af vores telte, saa du undgaar knaekkede raketter samt undgaar udsolgte produkter. Paa hjemmesiden kan du selvfolgelig se hvad du kober via de produkt videoer der er af hvert enkelt produkt. Ville det saa vaere interessant for dig ?

Godt at hore du laeser katalogerne. Ville rabat ordningen gore at du kom for d 30Dec ?

Mvh

Kasper

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et fint marked at komme ind på, da de sikkerhedsregler der trådte i kraft efter Seest ulykken har gjort det vanskeligt at være forbruger.

Køber jeg fyrværkeri i den lokale T-hansen skal jeg derefter køre 9 km ud på en mark hvor jeg kan få det udleveret fra en container. Det gider jeg selvsagt ikke, da jeg er doven ligesom de fleste af mine medmennesker.

Så, har du et telt der står tilpas langt væk fra beboelse til at du kan have varerne på lager, har du allerede en fordel. Er der samtidig nemt at parkere samt nemt at komme til, ja så vil jeg gerne være kunde.

Annoncer med ovenstående fordele, og pointér at jo tidligere man kommer jo bedre plads er der, og at man i perioden 1-20 december får gratis beskyttelsesbriller, og alle børn under 12 får en hundeproppistol eller lignende

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Broothal,

 

Ja T-Hansen Hjem og Fix og de andre store kore med det aandsvage system som du selv naevner.

Vi har ude i Valby et 250m2 opvarmet telt + lager, m 1000 P-pladser. De andre 3 salgssteder befinder sig lige midt i Byen hvor folk ikke engang behover starte bilen.

Selv er jeg nysgerrig om hvordan salget (forste aar) kommer til at gaa fra vores mini telt inde paa Stroget V Illum.

Her er der ingen mulighed for lager og der vil i perioder vaere udsolgt, saa feks saadan et sted ville vaere et godt afhentnings sted for folk der kober via vores hjemmeside og evt bor inde i byen. Saa behover de ikke at staa og vente 20 min paa naeste laes kommer, da man dagen forinden har bestilt og betalt.

Jeg ved fra erfaring at foraeldre aar efter aar staa i kulden med sine skuffede born d 30/31 fordi knaldperler eller andet er udsolgt og at dette nu er femte salgsted de prover.

Vi har for annonceret med gratis briller, men det traekker ikke rigtig i folk til at komme for den 30 Dec.

Mvh

Kasper

 

 

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Venner !! Jeg har brug for flere raad til hvordan kunderne kommer tidligere...... shoot !!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Grundlæggende er dit problem, at dit markedssegment består af mænd, og mænd køber ting i sidste øjeblik. Jeg køber julegaverne d. 23 og fyrværkeri d. 31 og konens fødselsdagsgave dagen efter hendes fødselsdag.

 

Sådan er vi mænd. Hvis du vil have kunder tidligere skal det være en anden demografi.

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg selv kigger i både kataloger, men ikke dem der kommer ind af døren, men online kataloger.

Markedsføring: Radiospot, sms time tilbud, folks anbefalinger, flyers på biler, online tilmeldning gerne så når kunden skirver sig op for de en rakaet gratis, og så til næste år, for den en mail med og de vil bestille til næsten år eller noget den dur.

Og hvis man kunne købe online og selv afhente eller for det bragt hjem til sig selv.

Side 1 ud af 5 (46 indlæg)