Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fyrvaerkeri, hvordan faar man kunderne til at komme tidligere end 30/31 Dec,

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også meget tradition i at handle på dagen eller dagen før. Man handler ike før tiden er til det.

Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Rabat de tidligere dage er også mit bud. Evt. lok med ekstra gaver, hvis man kommer før alle andre.

Jeg ender selv med at købe d. 30. sammen med et par venner og det er altid en stor udgift - så en smule rabat hvis man kommer tidligere ville i hvert fald få mig afsted.

Jeg er desuden også meget glad for Aalborgs fyrværkeri, og jeg ved at folk gerne betaler for kvaliteten.

På min blog Krop og Kost, kan du læse sandheden om sund kost, motion og vægttab.

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer lige tanke om at jeg hørte jeres radiospot sidste år, men der var ingen vejledning over radioen, hvis man ikke lige er kendt i kbh, og kommer oppe nord fra. så endte ude ved fisketorvet, da jeg mente det var der det lå, men der var et andet telt slået op.

Har du evt. link til jeres side. 

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes uden tvivl du skal overveje at lave en hjemmeside eller webshop, hvor du kan præsentere dit fyrværkeri med både billeder, pris og en kort beskrivelse af fyrværkeriet. I øjeblikket mangler i en platform, som supplement til jeres salgstelte

Du kan ligeledes, via en hjemmeside, gøre opmærksom på hvor og hvornår du sælger dit fyrværkeri. En hjemmeside vil helt sikkert være en god platform, også i forbindelse med både offline og online markedsføring. Så kunderne har et sted hvor de kan se nærmere på fyrværkeriet.

Om du vil lave en hjemmeside eller webshop er op til dig selv, der er fordele og ulemper ved begge. Det vil typisk koste nogle tusinde at få lavet en webshop, hvorimod du kan lave din egen hjemmeside gratis. Du skal være velkommen til at benytte vores gratis hjemmeside service.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg tror også på webshop-vejen, og så måske lokke med rabatter. Det kunne være sjovt med f.eks. en 24 procentsrabat d. 1 dec., 23 d. 2. dec etc. Så har man som kunde et "compelling event" til at få købt sit fyrværkeri i god tid.

Jeg tror du skal havde levering til f.eks. senest d. 26 dec. tanken om at stå uden fyrværkeri nytårs-aften er meget større end glæden ved at spare 24%.

Nettet er faktisk det ideelle sted, at præsenterer fyrværkeri fordi man så kan se en video med hvordan det ser ud når man fyrer det af, og det er jo det der tæller.

Det er vigtigt at videoen giver et størrelse forhold!

Held og lykke med det!

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har solgt fyrværkeri i over 10 år, har endnu aldrig luret hvordan man kan vende pøblen til at fordele deres køb anderledes..

Tror altid det vil være sådan at 30-31 er sort af mennesker..

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Sskuffen

Hvilke gaver kunne faa dig op af stolen og komme tidligere end 30/31 ?

Hvad hvis det var en storre gave igennem en konkurrence. feks en rejsegave kort.

Mvh

K.

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry hvis vores henvisning ikke var god nok gennem radioen, telte laa og ligger igen i aar paa Trianglen Osterbro lige ved faelleparken. Vi reklamerede med bomberor for en 10 kr igennem The Voice, men der var kun en lille haandfuld der kom og spurgte til de bomberor, saa radioen gider vi ikke i aar.

Jeg kontakter dig naar siden er faerdig.

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 

@ Lundsby
Sjov ide med din rabat ordning.
Ville saadan en rabat ordning naevnt bag paa vores katalog vaere losningen, eller smider du ogsaa katalogerne ud ?
Hvis det skulle naevnes igennem hjemmesiden, kraever det folk kender hjemmesiden, og hvis man ikke laeser sit katalog hvorpaa webadressen staar, hvordan kommer man saa i kontakt med kunderne. Ville facebook annoncer vaere svaret ?
Mvh
K.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1315
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Vi har ude i Valby et 250m2 opvarmet telt + lager, m 1000 P-pladser. De andre 3 salgssteder befinder sig lige midt i Byen hvor folk ikke engang behover starte bilen.

Selv er jeg nysgerrig om hvordan salget (forste aar) kommer til at gaa fra vores mini telt inde paa Stroget V Illum.

Er du sikker på, at en placering midt i København er lovlig?

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 2 ud af 5 (46 indlæg)