Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Glædelig jul

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Super indlæg!

 

Og god jul til dig (og alle andre) også. Og selvfølgelig også et godt nytår :)

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Tak for god inspiration.

Jeg vil se om jeg kan leve op til dine planer, og give et kompliment hver dag i julemåneden.

Jeg starter imorgen med at give min bror en jule-jumbobog, og fortælle ham for 100`ende gang hvor meget jeg elsker ham, og hvor glad jeg er for, at han er i mit liv

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Hej Jimi

Det lyder som en rigtig god idé. Så kommer han i godt selskab med alle de gode kendte venner. Jeg lærte at læse gennem mine storebrødres Anders And blade.

Forleden stod jeg i kø i supermarkedet, og en kvinde kiggede længselsfuldt på et dameblad. Indholdet i hendes kurv fortalte at vi var sidst på måneden.

Så købte jeg bladet, og på vej ud gav jeg damen bladet under påskud af at jeg var et fjols og havde købt det forkerte til min hustru, og ikke gad bytte. Jeg skulle alligevel i en kiosk efter noget andet som supermarkedet ikke havde.

Det stunt kostede mig 40 kroner, - men tænk hvor hun må have nydt denne luksus her sidst på måneden. Måske har hun siddet der midt i snestormen, og drømt sig smuk som en prinsesse i al det dejlige tøj og make-over tips.

Nogen gange skal der bare så lidt til, - og det behøver ikke at koste mange penge.

Michael

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu skal årets sidste markedsføringskroner skydes af, så man kan få en bid af den store julekage Cake

Jeg kommer først i rigtig julestemning, når jeg smider anden i ovnen den 24. og den bedste dag på året er den 25. december, når ungernes nye Lego skal samles Big Smile

God jul til Jer alle og husk nu at det ikke er alle, der er lige heldigt stillet: Julehjælp

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Nicolaj Thomasen:

Nu skal årets sidste markedsføringskroner skydes af, så man kan få en bid af den store julekage Cake

Jeg kommer først i rigtig julestemning, når jeg smider anden i ovnen den 24. og den bedste dag på året er den 25. december, når ungernes nye Lego skal samles Big Smile

God jul til Jer alle og husk nu at det ikke er alle, der er lige heldigt stillet: Julehjælp

Jeg har det på samme måde, jeg har svært ved at finde julestemningen før den 24/12, fordi der forud er gået 2 mdr med heftigt angreb af "jul" og overalt bombes man med "ægte julestemning" osv. osv. Jeg ser herinde en masse tråde ala "nu skal vi være gode mod hinanden" agtigt... Skal vi ikke også være det i Januar, februar?

Nej, jeg hader ikke julen og ønsker den hellere ikke afskaffet, men jeg kan da godt undre mig over hvordan mennesket prioterer sine ting.

Nu får jeg sikkert en masse minus karma, men sådan må det være!

Gældelig Forhjul

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glæder mig rigtigt meget i denne jule tid med alle de jule stripshow hvor de frække jule piger og mænd besøgere alle de jule frokoster.

Glæder mig meget til julen med min familien og nyder jule stegen og den glæde julen giver mig og de andre de gaver man giver væk og se den glæde det giver Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jamen jeg vil da ikke stå tilbage for at ønske alle en glædelig måned.

Og så skal CD'en i bilen skiftes ud med twisted sisters's twisted chrismas. Så det bliver da bare en fed tid.(Naboerne er ikke lige så juleglade som mig, så bliver nød til at spille den i bilen)

/Kenneth

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Henrik

Selvfølgelig får du ikke minus karma :-)

Man kan jo sagtens være jule venlig hele året rundt, og det er der også rigtigt mange der er. Her op til julen er der bare nogen der vælger at fokusere ekstra på det. Det skal man ikke tage så tungt :-)

Og til jer andre kritikere af julen, hvilket er 100 % i orden, vil i ikke starte jeres tråd ? Den her er nemlig kun for juleelskere . og det er min tråd :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak og i lige måde, mon ikke vi får en dejlig hvid jul... :)

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Glædelig Jul...ho ho hooo Herfra ryger der også ekstra penge afsted i denne måned til gode formål, selvom Thailand traditionelt set ikke holder Jul. Og dog alligevel bliver der flittigt pyntet op i butikkerne, og foran de store indkøbscentre, står der gigantiske juletræer pyntet på særlig lokal vis. Vi danske expats mødes til julefrokoster, med det store kolde bord, og siddende udenfor under palmerne. Julehygge har en anden betydning under solen.
Side 2 ud af 4 (34 indlæg)